Twitter сваля ограничението от 140 знака за личните съобщения. Потребителите вече ще могат да си разменят съобщения с произволна дължина. Това съобщи "USA Today", като се позова на компанията.
Във Facebook Messenger лимитът е 20 000 знака. Новата функционалност засяга само личните съобщения, които само двамата участници в кореспонденцията виждат. Ограничението за дължината на стандартните публични съобщения остава 140 знака.
В началото на април бе направена още една промяна - стана възможно да се публикуват съобщения до 116 знака с ретуитовете.
"Туитър" аудиторията на активните потребители достигна 100 млн. души. Сега е около 302 млн., а регистрираните потребители надхвърлят 500 млн. Facebook може да се похвали с над 1,5 млрд. аудитория.
Промяната вероятно е отговор на конкуренцията от страна на Facebook и други платформи като WhatsApp.
Twitter наскоро въведе и бутон "Новини", но той засега е активен само в САЩ и Япония. Компанията си търси и нов изпълнителен директор (CEO).
Изпълнителният директор Дик Костоло обяви, че се оттегля от управлението на сайта. Смята се, че причината за оставката му е недоволството на инвеститорите от ниския растеж на броя потребители.
R.I.P. #Twitter's 140-character limit on direct messages - https://t.co/3aeHaq6C5Q. pic.twitter.com/QTnMSsODRq
— Ken Herron (@KenHerron) August 13, 2015