Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Марката бельо на Златан фалира

A-Z отчете 20 милиона загуби за две години
A-Z отчете 20 милиона загуби за две години

Златан Ибрахимович може и да е един от най-успешните футболисти в последните години, но явно бизнес уменията му са далеч от тези, с които разполага на терена.

Бившият нападател на Манчестър Юнайтед е бил принуден да спре модната си линия, след като брандът му е регистрирал загуби в размер на 20 милиона евро за двете си години съществуване.

Ибрахимович пусна лейбъла си на пазара през юни 2016-а в партньорство с норвежкия моден гигант Varner Group.

Златан пусна колекцията още докато беше играч на Юнайтед, а бельото от марката A-Z струваше по 20 евро чифта, като имаше и дамска линия, която се продаваше по 15 евро/чифт.

„Въпреки стабилния ръст през 2017-а, спортното бельо се оказа прекалено скъпо. Петер Варнер и Златан Ибрахимович решиха да приключат сътрудничеството си около A-Z”, се казва в кратко прессъобщение.

Името на компанията – A-Z, е вдъхновено от „От аматьор до Златан (Amateur to Zlatan – на англ.)“.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените