Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

11 филма, в които сексът е изкуство

"Горчива луна"
Питър Койот е на върха на кариерата си, тоест той е млад, секси, известен и точно е получил първата си номинация за „Еми“, когато Роман Полански го кани да участва в секстрилъра, върху който мисли. Историята проследява саморазрушителната връзка на млад американец и красива французойка. История за страст и много, много секс, която ще ви накара да се изчервите не само заради всичко показано, както си му е редът, ами и заради скандално перверзната Емануел Сение, която си остава едно от най-сексапилните присъствия в киното.
"Горчива луна"

Питър Койот е на върха на кариерата си, тоест той е млад, секси, известен и точно е получил първата си номинация за „Еми“, когато Роман Полански го кани да участва в секстрилъра, върху който мисли. Историята проследява саморазрушителната връзка на млад американец и красива французойка. История за страст и много, много секс, която ще ви накара да се изчервите не само заради всичко показано, както си му е редът, ами и заради скандално перверзната Емануел Сение, която си остава едно от най-сексапилните присъствия в киното.

"Автокатастрофа"
Еротичният трилър на Дейвид Кроненбърг е базиран на едноименния роман на Дж. Г. Балард от 1973 г. и разказва за доста странния живот на хора, които се възбуждат от... катастрофи. Филмът взима немалко награди, но фетишизирането на тежките катастрофи и смъртта си остава малко прекалено особено.
"Автокатастрофа"

Еротичният трилър на Дейвид Кроненбърг е базиран на едноименния роман на Дж. Г. Балард от 1973 г. и разказва за доста странния живот на хора, които се възбуждат от... катастрофи. Филмът взима немалко награди, но фетишизирането на тежките катастрофи и смъртта си остава малко прекалено особено.

"Последно танго в Париж"
Марлон Брандо е почти на 50 години, когато се съгласява да снима интензивния сексуален филм на Бернардо Бертолучи. Мария Шнайдер, за сметка на това, няма навършени 20 години и това е първата ѝ голяма роля. Ролята, която ще я определи като актриса, ролята, която тя мрази до последния си ден и ролята, в която всички я помнят и до днес. Брандо и Шнайдер играят двама души, които се срещат случайно в Париж и започват интензивна, на ръба на извратената, сексуална връзка. Бертолучи е заклеймен след излизането на филма, а сцената с маслото е една от най-култовите секссцени в киното и до днес.
"Последно танго в Париж"

Марлон Брандо е почти на 50 години, когато се съгласява да снима интензивния сексуален филм на Бернардо Бертолучи. Мария Шнайдер, за сметка на това, няма навършени 20 години и това е първата ѝ голяма роля. Ролята, която ще я определи като актриса, ролята, която тя мрази до последния си ден и ролята, в която всички я помнят и до днес. Брандо и Шнайдер играят двама души, които се срещат случайно в Париж и започват интензивна, на ръба на извратената, сексуална връзка. Бертолучи е заклеймен след излизането на филма, а сцената с маслото е една от най-култовите секссцени в киното и до днес.

"Широко затворени очи"
Трудно е за вярване, че от първата прожекция на шедьовъра на Стенли Кубрик  "Широко затворени очи" са минали 22 години, но е факт. Колкото и време да минава обаче, филмовата творба, която Кубрик завършва 4 месеца преди смъртта си, е все така завладяваща. Мрачното сексуално пътуване на Том Круз, което се движи по ръба на лудостта, фантазията, любовта и еротиката, и хистеричната криза на Никол Киман, която пуши марихуана по прозрачен потник, са емблематични за киното. И секса.
"Широко затворени очи"

Трудно е за вярване, че от първата прожекция на шедьовъра на Стенли Кубрик "Широко затворени очи" са минали 22 години, но е факт. Колкото и време да минава обаче, филмовата творба, която Кубрик завършва 4 месеца преди смъртта си, е все така завладяваща. Мрачното сексуално пътуване на Том Круз, което се движи по ръба на лудостта, фантазията, любовта и еротиката, и хистеричната криза на Никол Киман, която пуши марихуана по прозрачен потник, са емблематични за киното. И секса.

"9 седмици и половина" 
Филмът е абсолютна модерна класика, когато говорим за секс и разкрепостени връзки. Мики Рурк в красивите му години и Ким Бейсинджър са в главните роли. Историята е базирана на полу-биографичен роман и разказва за страстната афера между млада галеристка и брокер от Уолстрийт, които се въвличат в бурна сексуална връзка, в която превръзките за очи, ледените кубчета и топящият се шоколад придобиват съвсем друг смисъл. Ким играе жена, която се отдава напълно на сексуалните нужди и хрумки на един непознат, и досега актрисата твърди, че тази роля ѝ е нанесла голяма психологическа вреда, предимно заради методите на снимане на режисьора Ейдриан Лайн.
"9 седмици и половина"

Филмът е абсолютна модерна класика, когато говорим за секс и разкрепостени връзки. Мики Рурк в красивите му години и Ким Бейсинджър са в главните роли. Историята е базирана на полу-биографичен роман и разказва за страстната афера между млада галеристка и брокер от Уолстрийт, които се въвличат в бурна сексуална връзка, в която превръзките за очи, ледените кубчета и топящият се шоколад придобиват съвсем друг смисъл. Ким играе жена, която се отдава напълно на сексуалните нужди и хрумки на един непознат, и досега актрисата твърди, че тази роля ѝ е нанесла голяма психологическа вреда, предимно заради методите на снимане на режисьора Ейдриан Лайн.

"Секретарката"
Маги Джиленхол в "Секретарката" е по-добрата Дакота Джонсън. Филмът на Стивън Шейнбърг е базиран на разказа „Bad Behavior” от Мери Гейтскил и разказва историята на млада, психически нестабилна жена, която започва работа като секретарка при ексцентричен адвокат. Двамата се впускат в садомазохистична връзка, която подобрява психичното състояние на жената и завършва с брак. За ролята Джиленхол е номинирана за награда „Златен глобус“ за женска роля в комедия или мюзикъл.
"Секретарката"

Маги Джиленхол в "Секретарката" е по-добрата Дакота Джонсън. Филмът на Стивън Шейнбърг е базиран на разказа „Bad Behavior” от Мери Гейтскил и разказва историята на млада, психически нестабилна жена, която започва работа като секретарка при ексцентричен адвокат. Двамата се впускат в садомазохистична връзка, която подобрява психичното състояние на жената и завършва с брак. За ролята Джиленхол е номинирана за награда „Златен глобус“ за женска роля в комедия или мюзикъл.

"Синьо кадифе"
Няма как да говорим за секс, насилие и сексуални игри и да не включим един от корифеите в жанра – Дейвид Линч. Свързваме го предимно с Twin Peaks, където, разбира се, има секс, но не чак такъв, какъвто го гледаме в „Синьо Кадифе”. Психологическият трилър, който е на ръба да прекрачи границата на добрия тон, се лашка между сексуалното напрежение и останалата част от сюжета. Може би най-притеснителната сцена е тази, в която Изабела Роселини, в ролята на певица от нощен клуб, моли Кайл Макклоклан – млад, секси и все още без да е влизал в кожата на агент Купър – да я бие здраво по време на секс. Най-странното – той приема. Ако си търсите още нещо от Линч със секс, то препоръчваме и „Диво сърце”.
"Синьо кадифе"

Няма как да говорим за секс, насилие и сексуални игри и да не включим един от корифеите в жанра – Дейвид Линч. Свързваме го предимно с Twin Peaks, където, разбира се, има секс, но не чак такъв, какъвто го гледаме в „Синьо Кадифе”. Психологическият трилър, който е на ръба да прекрачи границата на добрия тон, се лашка между сексуалното напрежение и останалата част от сюжета. Може би най-притеснителната сцена е тази, в която Изабела Роселини, в ролята на певица от нощен клуб, моли Кайл Макклоклан – млад, секси и все още без да е влизал в кожата на агент Купър – да я бие здраво по време на секс. Най-странното – той приема. Ако си търсите още нещо от Линч със секс, то препоръчваме и „Диво сърце”.

"Първичен инстинкт"
Култовата еротика на Пол Верховен обезсмъртява Шарън Стоун и нейните крака и цигари. Филмът се върти около полицейския инспектор Ник Къран (Майкъл Дъглас), който разследва бруталното убийство на рок звезда. По време на разследването Къран се впуска в страстна и опасна връзка с главната заподозряна, красивата Катрин Трамел (Стоун). Сцената, в която тя прелъстява полицаите, които я разпитват, е особено противоречива за времето си, а към днешна дата е смятана за една от най-култовите в съвременната кино история. Снимка: Columbia/TriStar
"Първичен инстинкт"

Култовата еротика на Пол Верховен обезсмъртява Шарън Стоун и нейните крака и цигари. Филмът се върти около полицейския инспектор Ник Къран (Майкъл Дъглас), който разследва бруталното убийство на рок звезда. По време на разследването Къран се впуска в страстна и опасна връзка с главната заподозряна, красивата Катрин Трамел (Стоун). Сцената, в която тя прелъстява полицаите, които я разпитват, е особено противоречива за времето си, а към днешна дата е смятана за една от най-култовите в съвременната кино история.

"Ела, завържи ме!"
Педро Алмодовар е режисьор, който е доказал любовта си към жените и секса и обича да кара актрисите в неговите филми да не се срамуват от голотата или сексуалността си. В "Ела, завържи ме!" Антонио Бандерас, млад и много секси, играе Рики – ментално нестабилен младеж, който след като излиза от психиатрията, намира порнозвезда, с която някога е правил секс. Отвлича я, и както заглавието на филма твърди, я връзва за кревата, за да прави с нея какво си поиска, с надеждата, че тя ще се влюби в него в един момент. Може да не ви звучи така, но „Ела, завържи ме!” всъщност е комедия и показва смешната страна на секса (има и такава).
"Ела, завържи ме!"

Педро Алмодовар е режисьор, който е доказал любовта си към жените и секса и обича да кара актрисите в неговите филми да не се срамуват от голотата или сексуалността си. В "Ела, завържи ме!" Антонио Бандерас, млад и много секси, играе Рики – ментално нестабилен младеж, който след като излиза от психиатрията, намира порнозвезда, с която някога е правил секс. Отвлича я, и както заглавието на филма твърди, я връзва за кревата, за да прави с нея какво си поиска, с надеждата, че тя ще се влюби в него в един момент. Може да не ви звучи така, но „Ела, завържи ме!” всъщност е комедия и показва смешната страна на секса (има и такава).

„Учителката по пиано” Филмът напомня силно „Записките по един скандал”, тъй като отново разказва за отношенията между учителка и ученик. С тази разлика, че ако някой може да пише добре за женската сексуалност, то това е австрийката Елфриде Йелинек (авторката на „Монолози за вагината”). Германският режисьор Михаел Ханеке снима тази брутално откровена сексуална история и го прави добре. А Изабел Юпер, както обикновено, се въплъщава в ролята си впечатляващо органично.
„Учителката по пиано”

Филмът напомня силно „Записките по един скандал”, тъй като отново разказва за отношенията между учителка и ученик. С тази разлика, че ако някой може да пише добре за женската сексуалност, то това е австрийката Елфриде Йелинек (авторката на „Монолози за вагината”). Германският режисьор Михаел Ханеке снима тази брутално откровена сексуална история и го прави добре. А Изабел Юпер, както обикновено, се въплъщава в ролята си впечатляващо органично.

"Мечтатели"
В навечерието на събитията през май 1968 година в Париж, американецът Матю пристига във френската столица по програма за обмен на студенти, за да подобри познанията си за френски език. Той прекарва по-голямата част от свободното си време в Кинотека, където среща близнаците Тео и Изабел. Те го канят да отседне в техния апартамент и тримата се вкарват в интензивни сексуални отношения на ръба на инцеста и перверзията.
"Мечтатели"

В навечерието на събитията през май 1968 година в Париж, американецът Матю пристига във френската столица по програма за обмен на студенти, за да подобри познанията си за френски език. Той прекарва по-голямата част от свободното си време в Кинотека, където среща близнаците Тео и Изабел. Те го канят да отседне в техния апартамент и тримата се вкарват в интензивни сексуални отношения на ръба на инцеста и перверзията.