Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

H&M призовава: "Донесете си старите дрехи!"

Успоредно с международната кампания, H&M България реализира и един локален проект. Той представлява инсталация, осъществена заедно със студентите от Магистърска програма "Мода и бизнес стратегии" в НБУ. Моделите на витрината на софийски магазин от веригата са изработени изцяло от рециклирани стари дрехи.
Успоредно с международната кампания, H&M България реализира и един локален проект. Той представлява инсталация, осъществена заедно със студентите от Магистърска програма "Мода и бизнес стратегии" в НБУ. Моделите на витрината на софийски магазин от веригата са изработени изцяло от рециклирани стари дрехи.

Имате стари дрехи? "Донесете ги!", призовават H&M в рамките на глобалната кампания Bring It On, която е алтернатива на миналогодишната World Recycle Week.

Новата инициатива за рециклиране на стари дрехи на H&M е представена от изключително вдъхновяващо видео.

Вижте го:

Целта на кампанията е да стимулира хората да донесат дрехите, които не носят, в магазините на световната верига, вместо да ги изхвърлят на боклука. По този начин може да се намали негативния отпечатък в околната среда и да се затвори производствения цикъл в модата.

Успоредно с международната кампания, H&M България реализира и един локален проект, който се осъществява заедно със студентите от Магистърска програма "Мода и бизнес стратегии" в НБУ.

Студентите създадоха арт инсталация, която показва нагледно как старите дрехи могат да имат нов живот, когато намерят правилното приложение.

Инсталацията е изработена, изцяло от дрехи, върнати за рециклиране и е поставена на една от централните витрини на марката в София.

От H&M България дори отправят предизвикателство към минувачите покрай витрината да познаят броя дрехи, които са били използвани за направата на моделите. Един от позналите ще спечели карта на стойност 100 лв.

Повече информация за кампанията, която ще продължи до 5 февруари, ще бъде съобщена скоро. Ще бъде представено и видео за българската инициатива.

 

Най-четените