Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Загорка АД - рекламодател на годината, NEXT-DC- агенция на годината

За "Агенция на годината" беше избрана NEXT-DC, създатели на рекламните кампании на "Загорка" АД - The Jigsaw, както и кампаниите Museum of Less Ordinary, Internet of Less Ordinary, Cyberbullying Guide за Telenor и Veloline за Lidl
За "Агенция на годината" беше избрана NEXT-DC, създатели на рекламните кампании на "Загорка" АД - The Jigsaw, както и кампаниите Museum of Less Ordinary, Internet of Less Ordinary, Cyberbullying Guide за Telenor и Veloline за Lidl

За седемнадесетото си подред издание фестивалът смени локацията си и се проведе в Пловдив
За седемнадесетото си подред издание фестивалът смени локацията си и се проведе в Пловдив

Темата на фестивала тази година беше "Трансформация", като целта на организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) беше се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и средата, в която живеем
Темата на фестивала тази година беше "Трансформация", като целта на организаторите от Българска асоциация на комуникационните агенции (БАКА) беше се покаже как рекламата и комуникацията трансформират бизнеса и средата, в която живеем