На предната страна на обложката всичко изглежда наред, просто Боуи е малко странен, но кога не е бил?
Оказва се обаче, че това е само половината от интересното творение на белгийския художник Guy Peellaert, като задната страна на обложката разкрива, че тялото на Бауи продължава в тяло на куче, което си има и пенис. Обложката излиза, но след като на мястото на слабините на Бауи/кучето е оставено празно тъмно петно.
В галерията можете да видите и други цензурирани в САЩ обложки на албуми.
Корицата показва четиримата членове на бандата във вана в банята. Всички са с дрехи, няма нищо смущаващо...освен тоалетната чиния. По това време в САЩ тоалетната е още тема табу. По тази причина се налага тя да бъде покрита със зелен правоъгълник, върху който има надпис. По-късно е изрязана изцяло.
Времената днес са толкова различни, че това изображение на Beatles позиращи с парчета месо и обезглавени кукли е дори съвсем дребна провокация. През 1966 година обаче е достатъчно, за да бъдат изтеглени от американския пазар 750 000 албума с тази обложка, която по-късно да бъде заменена със снимка на четиримата около куфар. Чак след промяната албумът излиза на американския пазар отново.
Няма нищо, което да е чак толкова стряскащо в тази обложка, че чак да бъде забранена. Освен...тоалетната. Тя продължава да е табу, заради което албумът излиза с бяла обложка и черни надписи. Свещена простота!
Ерик Клептън и компания дори нямат име за групата си, когато виждат обложката на албума си с изображение, заснето от фотографа Bob Seidemann, наречено Blind Faith: 11-годишно момиче, като контрапункт на нейната голота и невинност е технологичната играчка в ръцете й. На Мариора Гошен се обещано да получи кон, ако позира, но в крайна сметка й дават 40 паунда.
В САЩ изображението на малкото голо момиче предизвиква гняв (какъвто вероятно би предизвикало и днес), затова звукозаписната компания решава проблема, слагайки на обложката просто снимка на групата.
Това, което всъщност виждаме в центъра на изображението, е палецът на Алис Купър. Заради вероятността някой да помисли, че вижда друго, цялата ръка на Алис Купър е "премахната" от изображението.
Петият студиен албум на Lynyrd Skynyrd излиза на 17 октомври 1977 година. Три дни по-късно самолетът на групата се разбива в Мисисипи, а трима от членовете на бандата, включително фронтменът Рони Ван Зант умират. Това прави обложката на албума, на която групата стои пред пламъците, проява на изключително лош вкус. Групата не се отказва от заглавието на албума, което само по себе си е проблем, но сменя обложката с обикновена снимка на бандата.
Warner Bros. отказва да пусне албума като двоен, отказва и да одобри илюстрацията на Бедро Бел, която показва гола жена в космически кораб с формата на фалос. Затова Бел покрива по-голямата част със зелена боя и надпис "О, ВИЖ! Това е обложката, която "ТЕ" бяха ТВЪРДЕ ИЗПЛАШЕНИ за да отпечатат!"
Поредната изчистена черна обложка. Оригиналната идея е включвала жена на кучешка каишка, към чието лице ръка приближава ръкавица, за да я подуши.
Както лесно може да се предположи, проблемът е в голата стопаджийка на червени токчета.
Името на албума идва от картина на Робърт Уилямс, която първоначално е избрана и за обложка.
След вълна от възмущение, обложката е заменена със стилизирани изображения на петимата като черепи. А скандалът с обложката можеше и да е по-голям, ако се беше изпълнило желанието на Аксел Роуз обложката да показва взривяването на совалката Challenger.
Оригиналната обложка е лицето на женски демон с червена кожа, коса и гигантски език. Въпреки че изглежда по-скоро странно, отколкото сексуално или сатанинско, но след натиск групата променя обложката, скривайки по-голямата част от образа, така че е трудно да се види нещо повече от очите на женският демон.
Стилизираните образи са дело на фронтмена Пери Фарел и го представят като в част от тройка.
Но голотата отблъсква някои от разпространителите и се налага обложката да бъде заменена с бяла корица, украсена с текст от Първата поправка на Конституцията на САЩ, която гласи: Конгресът няма да прави закон относно утвърждаване на религия, или на нейното свободно упражняване; или ограничаваме свободата на словото, или на пресата; или правото на хората мирно да се събират, и да подават петиция пред правителството за поправяне на неправди.
Корицата е снимка на двойка, купена от магазин за вещи втора употреба. Проблемът е, че когато двойката разбира колко популярно е станало тяхното изображение, използвано неправомерно, не били очаровани. Двамата завели дело, заради което албумът се сдобива с нова обложка - на членовете на групата на фона на...крави.
Това, че тази обложка на Nirvana е толкова известна, означава, че не е била забранена. Единствената причина е дребна промяна в името на песен на гърба на обложката.
Песента "Rape Me" се възприема за толкова провокативна, че Walmart and K-Mart не искат да продават албума. Всъщност заглавието е това, което провокира. След като бандата го променя на "Waif Me", без да промени песента, проблемът се счита за разрешен.
Дрелка, която пробива анус е проблем. Дрелка, която пробива череп - не. Изображението на седмия студиен албум на Pantera съдържа толкова неприемлива картина, че обложката с пенетрацията е заменена бързо от такава, в която бургия, която пробива череп.
Обложката на албума показва слети телата на близнаци, което е притеснително. Такава вероятно е била и целта на групата. Заради внесения смут обаче албумът се предлага и с алтернативна обложка, в която едното дете е "премахнато".
Обложката на албума показва мъж, който пуши крек. Заради цензурата обаче фигурата му е премахната от обложката.
Тук провокацията е търсена. Кание Уест дава на художника Джордж Ромо, че иска обложка, която да бъде забранена. И мисията е изпълнена. Изображението показва Кание Уест, обязден от жена с крила вместо ръце, която има опашка. И се налага да я смени с балерина.
Обложката показва Sky Ferreira невинна и уязвима в банята. Явно обаче това, че се виждат и зърната й е твърде голям проблем за американския пазар на музика, затова обложката е отрязана така, че да не се вижда зърно.