Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Авиокомпанията на властта

От полета на първия държавен глава до последния полет на "Авиоотряд 28" Снимка: Архив на списание АЕРО
От полета на първия държавен глава до последния полет на "Авиоотряд 28"

Цар Фердинанд, малко преди да влезе в историята, като първия държавен глава возен на самолет. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Цар Фердинанд, малко преди да влезе в историята, като първия държавен глава возен на самолет. Снимка: Архив на списание АЕРО

He 111, който по време и непосредствено след Втората световна война е използван за правителствени превози. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
He 111, който по време и непосредствено след Втората световна война е използван за правителствени превози. Снимка: Архив на списание АЕРО

Тодор Живков дава пресконференция на борда на правителствения Ил-18. До него е зет му, Иван Славков, който по това време се подвизава, като журналист в "Работническо дело". Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Тодор Живков дава пресконференция на борда на правителствения Ил-18. До него е зет му, Иван Славков, който по това време се подвизава, като журналист в "Работническо дело". Снимка: Архив на списание АЕРО

Живков заедно с лидера на ГДР Валтер Улбрих, а зад тях е правителственият Ил-18Д. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Живков заедно с лидера на ГДР Валтер Улбрих, а зад тях е правителственият Ил-18Д. Снимка: Архив на списание АЕРО

Живков отново на посещение в ГДР. Този път е посрещнат от Ерих Хонекер, а на техен фон е правителственият Ту-154Б. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Живков отново на посещение в ГДР. Този път е посрещнат от Ерих Хонекер, а на техен фон е правителственият Ту-154Б. Снимка: Архив на списание АЕРО

Купеният от РВД бизнесджет Falcon 2000. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Купеният от РВД бизнесджет Falcon 2000. Снимка: Архив на списание АЕРО

Един от двата Airbus A319 взети на лизинг през 2009 г. Машината се използва и до днес. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Един от двата Airbus A319 взети на лизинг през 2009 г. Машината се използва и до днес. Снимка: Архив на списание АЕРО

Така изглеждаха от вътре двата А319, когато бяха доставени през 2009 г. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Така изглеждаха от вътре двата А319, когато бяха доставени през 2009 г. Снимка: Архив на списание АЕРО

Правителственият Ту-154 малко преди да бъде продаден на Веселин Марешки. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Правителственият Ту-154 малко преди да бъде продаден на Веселин Марешки. Снимка: Архив на списание АЕРО

Авиоотряд 28 има два такива Ми-8ПС. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Авиоотряд 28 има два такива Ми-8ПС. Снимка: Архив на списание АЕРО

Подозрителната регистрация LZ-BMB (Бойко Методиев Борисов) се вижда ясно на взетия от МВР вертолет AW109. Снимка: Архив на списание АЕРО Снимка: Архив на списание АЕРО
Подозрителната регистрация LZ-BMB (Бойко Методиев Борисов) се вижда ясно на взетия от МВР вертолет AW109. Снимка: Архив на списание АЕРО