Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Руският МС-21 се изправи директно срещу авиогигантите

Машината се проектира от конструкторското бюро Яковлев, което днес е част от корпорацията „Иркут", която от своя страна е основнo собственост на държавния гигант ОАК (Обединена авиационна корпорация).
Снимка: МС-21
Машината се проектира от конструкторското бюро Яковлев, което днес е част от корпорацията „Иркут", която от своя страна е основнo собственост на държавния гигант ОАК (Обединена авиационна корпорация).

Крилото е изработено от композитни материали. За разлика от масовия в момента метод за изработка на композитни елементи в авиационната индустрия, който е свързан с печене на частите в гигантски пещи, крилото на МС-21 се прави по метода на вакуумната инфузия, който обещава да е по-бърз и евтин начин за производство. Снимка: МС-21
Крилото е изработено от композитни материали. За разлика от масовия в момента метод за изработка на композитни елементи в авиационната индустрия, който е свързан с печене на частите в гигантски пещи, крилото на МС-21 се прави по метода на вакуумната инфузия, който обещава да е по-бърз и евтин начин за производство.

Пътническият салон на МС-21 е с ширина от 3,81 m, което е с 12 сантиметра повече от салона на А320 и с 28 сантиметра повече в сравнение със салона на 737 Снимка: МС-21
Пътническият салон на МС-21 е с ширина от 3,81 m, което е с 12 сантиметра повече от салона на А320 и с 28 сантиметра повече в сравнение със салона на 737

Основните конкуренти на МС-21 са суперутвърдените семейства Airbus A320 и Boeing 737 Снимка: МС-21
Основните конкуренти на МС-21 са суперутвърдените семейства Airbus A320 и Boeing 737

френската компания Zodiac Aerospace изработва интериора Снимка: МС-21
френската компания Zodiac Aerospace изработва интериора