Продукти за дома, които да управлявате лесно и от разстояние, да пестят време, усилия и енергия и да траят във времето - това стои зад философията на новия бранд на LG - LG Signature.
Технологичната компания представи предложията си на InnoFest 2016 в унгарската столица Будапеща.
Хладилник, който познава собственика си
Във фокуса на вниманието на събитието беше хладилникът LG Signature. Той има редица характеристики, които го отличават от другите. Една от тях е това, че се отваря само ако пред него стои човек - за това отговаря смарт сензор. Така, ако стоите пред хладилника натоварени с покупки, той ще разбере и ще се отвори автоматично.
На вратичката му е скрит таен бутон, с който можете да го отворите. Той е проектиран така, че според създателите си визуализира „свежест" - една от вратичките му става прозрачна, когато почукате по стъклото и позволява да видите какво има вътре, без да отваряте.
Причината е желанието на компанията да инвестира в енергийна ефективност. Проучванията показват, че четиричленно семейство отваря хладилника по 79 пъти на ден. Рафтовете във вътрешността му са разположени така, че продуктите да се съхраняват лесно при максимално добра за тях температура.
Пералня, която прави нещата бързо
Пералнята LG Signature e по-тиха е и с по-лека вибрация. Освен това използването й пести до 17% енергия, с енергийна ефективност A+++-60%. Тя е освободена от всички копчета и бутони, вместо това има потребителски интерфейс вграден в стъклената вратичка. Тя позволява по-бързо изпиране на прането - до 49 минути за пране, както и функции за омекотяване и предпазване от алергии.
Новите продукти от LG са с внимание към околната среда - и пералнята, и хладилникът са направени така, че да пестят енергия.
SmartThinQ - умен дом
Друга новост от LG е въвеждането на SmartThinQ сензор. Това умно устройство, приложено към традиционна домакинска техника информира потребителите чрез техните смартфони дали пералнята е изпрала, например, или вратичката на хладилника е била оставена отворена. Освен това компанията е създала SmartThinQ Hub - устройство, което събира информацията от всички сензори и умни уреди.
Да видиш най-яркото слънце и най-мрачните сенки
Представете си телевизор, който показва детайлна картина в максимално реалистични цветове, докато същевременно е с дебелината на три кредитни карти. Това залагат от LG в дизайна на LG OLED TV. Той предлага максимално наситени цветове и по-добър контраст. Въпреки дебелината на екрана няма компромис със звука - в поставката на телевизора има вграден спийкър и бас.
Уреди, които да ползвате 20 години
Свикнали сме технологичните компании предлагат уреди, които след година да са морално остарели и да ви трябват нови, или гаранция на механизмите до 10 години. LG хвърля ръкавицата на конкурентите си и предлага гаранция от 20 години за пералня и хладилник Centum System. Инверторният линеен компресор на LG хладилникът и инвенторният мотор с директна предавка на пералнята предлагат по-добра издръжливост на техниката, затова вървят и с 20 години гаранция.
Максимално изчистено
Истинската функция на продукта е онова, което има значение и премахнахме всичко, което разсейва от тази функция, посочва Торстън Вальор - дизайнер на новата серия продукти. Именно затова новият бранд се фокусира върху продукти с максимално изчистен дизайн - вместо копчета, те реагират чрез сензори на нуждите на потребителя.
Гласовете на нашите потребители са основният двигател на иновативния ни дух, обяви по време на събитието изпълнителният директор на LG Electronics за Европа Уейн Парк по време на представянето на новия бранд. Доказателство, че компанията се стреми към дълголетие на продукта си е гаранцията от 20 години за механизмите на продуктите.
В центъра на вниманието сред новите продукти на LG са хладилник, който позволява на всички в семейството да видят какво има вътре само с едно почукване по вратичката и телевизор, който пренася гледането на телевизия на ново ниво.