Последните две Tomb Raider игри започнаха поредицата начисто и представиха една по-различна Лара Крофт - която се хареса на геймърите
В Tomb Raider (2013) Лара Крофт за пръв път в живота си убива човек и това се отразява тежко на психиката й. Играта е пълна с необичайно емоционални моменти, нетипични за поредицата Tomb Raider до момента
Снимка: Getty Images
Риана Пратчет е писател и журналист, работила по видеоигри и комикси, а първият й телевизионен сериал предстои
Геймърите познават добре игрите, чиито истории са написани от Риана Пратчет. Освен че е водещ сценарист на последните две Tomb Raider игри, тя е работила по Mirror’s Edge, Heavenly Sword, Overlord, Risen, Thief от 2014 г., Prince of Persia от 2008 г. Тя има принос и към сценария на една от игрите с най-впечатляващи истории – Bioshock Infinite (2013)
Риана Пратчет си спомня още първата част на Tomb Raider, излязла през 1996 г. Баща й предварително я предупредил за смразяващата поява на тиранозавъра рекс и това донякъде развалило изненадата. „Мисля, че той просто беше много развълнуван. Все пак си беше феноменален момент”. Близо 20 години по-късно Лара Крофт се е променила до неузнаваемост
Лара Крофт, също като Риана Пратчет, поема по стъпките на баща си
Снимка: Getty Images
Тери Пратчет почина през март тази година след дълга битка с Алцхаймер
Със серията си "Светът на диска" той остави незабравимо наследство за поколения читатели