Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

World of Warcraft, Diablo II и още стари игри, които продължават да се развиват и днес

World of WarCraft

Геймингът през 2004 г. бе доста по-различен от това, което познаваме сега, но една игра продължава да бъде свързващото звено между тези наглед далечни периоди. В края на 2010 г. и началото на 2011 г. World of Warcraft има над 12 милиона активни потребители, а към месец август 2015 г. броят им е 5.6 милиона - значителен спад, но и неоспоримо внушителна цифра. До момента играта е донесла над 9.3 милиарда долара приходи, което я прави една от най-печелившите в историята. Една от основните причини за това дълголетие и за потребителския интерес е това, че към играта има цели 7 официални разширения. Най-скорошното, Battle for Azeroth, излезе през миналата година. Blizzard има добра тактика за засилване на интереса на играчите: с излизането на нов експанжън, към активните акаунти се добавят безплатно всички предишни. На 29 август 2019 г. очакваме опцията World of Warcraft Classic, която връща света на играта към септември 2006 г. и ще предостави на най-запалените геймъри една версия, доста различна от това, което представлява World of Warcraft днес.
World of WarCraft

Геймингът през 2004 г. бе доста по-различен от това, което познаваме сега, но една игра продължава да бъде свързващото звено между тези наглед далечни периоди. В края на 2010 г. и началото на 2011 г. World of Warcraft има над 12 милиона активни потребители, а към месец август 2015 г. броят им е 5.6 милиона - значителен спад, но и неоспоримо внушителна цифра. До момента играта е донесла над 9.3 милиарда долара приходи, което я прави една от най-печелившите в историята. Една от основните причини за това дълголетие и за потребителския интерес е това, че към играта има цели 7 официални разширения. Най-скорошното, Battle for Azeroth, излезе през миналата година. Blizzard има добра тактика за засилване на интереса на играчите: с излизането на нов експанжън, към активните акаунти се добавят безплатно всички предишни. На 29 август 2019 г. очакваме опцията World of Warcraft Classic, която връща света на играта към септември 2006 г. и ще предостави на най-запалените геймъри една версия, доста различна от това, което представлява World of Warcraft днес.

UnReal World

Ако не сте чували името UnReal World, не се притеснявайте - това не накърнява репутацията ви на геймър, а просто играта не е сред заглавията, които се обсъждат често. UnReal World е толкова стара, че неотдавна бе вписана в "Гинес" като най-дълго поддържаната с ъпдейти игра в историята. В продължение на цели 24 години след създаването си, UnReal World получава редовни ъпдейти и подобрения по геймплея си, спечелвайки си сплотена фен общност. Като жанр тя е сървайвъл симулация, която ви пренася във Финландия през Желязната епоха. Да, звучи доста специфично и със сигурност не е за всеки, но UnReal World успешно пресъздава борбата за оцеляване във враждебна среда. Светът й включва десетки видове животни, растения, култури и климат, както и аспекти от финландската митология. През годините UnReal World си спечелва похвали за своята дълбочина, реализъм, атмосфера и автентичност, а популярният сайт за РС гейминг Rock, Paper, Shotgun определя UnReal World като 26-тата най-добра ролева игра за РС в историята.
UnReal World

Ако не сте чували името UnReal World, не се притеснявайте - това не накърнява репутацията ви на геймър, а просто играта не е сред заглавията, които се обсъждат често. UnReal World е толкова стара, че неотдавна бе вписана в "Гинес" като най-дълго поддържаната с ъпдейти игра в историята. В продължение на цели 24 години след създаването си, UnReal World получава редовни ъпдейти и подобрения по геймплея си, спечелвайки си сплотена фен общност. Като жанр тя е сървайвъл симулация, която ви пренася във Финландия през Желязната епоха. Да, звучи доста специфично и със сигурност не е за всеки, но UnReal World успешно пресъздава борбата за оцеляване във враждебна среда. Светът й включва десетки видове животни, растения, култури и климат, както и аспекти от финландската митология. През годините UnReal World си спечелва похвали за своята дълбочина, реализъм, атмосфера и автентичност, а популярният сайт за РС гейминг Rock, Paper, Shotgun определя UnReal World като 26-тата най-добра ролева игра за РС в историята.

Diablo II

Blizzard Entertainment никога не се е съобразявала с предварителни планове и крайни срокове, но когато тяхна игра се появи на пазара, няма как тя да не се превърне в същинско явление. Точно това направи Diablo II през вече далечната 2000 г. Днес играта е с легендарен статут и уважавайки отдадеността на феновете, Blizzard продължава да я поддържа с пачове и обновления. Прочутият пач v1.14a идва почти 16 години след премиерата на Diablo II. Благодарение на него, вече не трябва да играете в режим на съвместимост с Windows XP; играта поддържа по-новите Windows 7, 8 и 10. Все още има много хора по света, които играят Diablo II, а това означава много измамници. Този пач също така подобрява улавянето на чийтъри и мерките за борба с хакерството. В съобщението на Blizzard се отбелязва, че това е продължаващо усилие, което значи, че в бъдеще можем да видим и нови ъпдейти.
Diablo II

Blizzard Entertainment никога не се е съобразявала с предварителни планове и крайни срокове, но когато тяхна игра се появи на пазара, няма как тя да не се превърне в същинско явление. Точно това направи Diablo II през вече далечната 2000 г. Днес играта е с легендарен статут и уважавайки отдадеността на феновете, Blizzard продължава да я поддържа с пачове и обновления. Прочутият пач v1.14a идва почти 16 години след премиерата на Diablo II. Благодарение на него, вече не трябва да играете в режим на съвместимост с Windows XP; играта поддържа по-новите Windows 7, 8 и 10. Все още има много хора по света, които играят Diablo II, а това означава много измамници. Този пач също така подобрява улавянето на чийтъри и мерките за борба с хакерството. В съобщението на Blizzard се отбелязва, че това е продължаващо усилие, което значи, че в бъдеще можем да видим и нови ъпдейти.

Fallout 3

Суровият, ретро постапокалиптичен свят на Fallout 3 продължава да бъде актуален цели 11 години след излизането й през 2008 г. Подобно на повечето игри на Bethesda, тя също е истински рай за модове и подобрения. Играта има толкова системи и елементи, които може да модифицирате и разширявате, както и десетки визуални и технически проблеми, които се нуждаят от оправяне. Благодарение на запалената фен общност, Fallout 3 е много по-различна игра сега в сравнение с премиерата си. Например FO3 Wanderers Edition е тотална преработка, която засилва трудността и атмосферата, както и ролевите елементи. Fallout 3 Re-Animated оправя тромавите анимации на героите, а Blackout ENB превръща скромната графика във фотореалистична с висококачествени визуални ефекти. Налични са модове за текстури с висока резолюция; модове за нови куестове и кампании; за по-бързо пътуване по картата и др. Ако сте фенове на Fallout 3, посетете сайта Nexus Mods и модифицирайте играта изцяло според желанията си.
Fallout 3

Суровият, ретро постапокалиптичен свят на Fallout 3 продължава да бъде актуален цели 11 години след излизането й през 2008 г. Подобно на повечето игри на Bethesda, тя също е истински рай за модове и подобрения. Играта има толкова системи и елементи, които може да модифицирате и разширявате, както и десетки визуални и технически проблеми, които се нуждаят от оправяне. Благодарение на запалената фен общност, Fallout 3 е много по-различна игра сега в сравнение с премиерата си. Например FO3 Wanderers Edition е тотална преработка, която засилва трудността и атмосферата, както и ролевите елементи. Fallout 3 Re-Animated оправя тромавите анимации на героите, а Blackout ENB превръща скромната графика във фотореалистична с висококачествени визуални ефекти. Налични са модове за текстури с висока резолюция; модове за нови куестове и кампании; за по-бързо пътуване по картата и др. Ако сте фенове на Fallout 3, посетете сайта Nexus Mods и модифицирайте играта изцяло според желанията си.

Postal 2

Още първата част на Postal беше пример за неморална компютърна игра. Не е случайно, че жизненият път на нейното продължение също е изключително скандален и изпъстрен с всякакви препятствия - порицана от американския Сенат, забранена в над десет страни, съдена от американската пощенска служба и изтеглена от редица магазини в света. Но в крайна сметка резултат от всички тези мерки нямаше. Играта се продава с пълна пара и зарибява и млади, и стари със своята концепция за “комедия на насилието”. Независимо какво мислите за нея, Postal 2 притежава изненадващо разнообразен геймплей, а черното й чувство за хумор винаги може да ви изненада с още нещо. Въпреки скандалите около играта, тя се радва на невероятно дълга поддръжка и от излизането си през 2003 г. получава десетки ъпдейти и половин дузина експанжъни. Последният засега, наречен Paradise Lost, дори бе анонсиран официално сред блясъка на изложението Е3 2014 и излезе година след това. Той прибави нови нива, оръжия и възможност да показвате среден пръст на околните. Направо да се чудиш как тази опция не е била включена от самото начало, нали?
Postal 2

Още първата част на Postal беше пример за неморална компютърна игра. Не е случайно, че жизненият път на нейното продължение също е изключително скандален и изпъстрен с всякакви препятствия - порицана от американския Сенат, забранена в над десет страни, съдена от американската пощенска служба и изтеглена от редица магазини в света. Но в крайна сметка резултат от всички тези мерки нямаше. Играта се продава с пълна пара и зарибява и млади, и стари със своята концепция за “комедия на насилието”. Независимо какво мислите за нея, Postal 2 притежава изненадващо разнообразен геймплей, а черното й чувство за хумор винаги може да ви изненада с още нещо. Въпреки скандалите около играта, тя се радва на невероятно дълга поддръжка и от излизането си през 2003 г. получава десетки ъпдейти и половин дузина експанжъни. Последният засега, наречен Paradise Lost, дори бе анонсиран официално сред блясъка на изложението Е3 2014 и излезе година след това. Той прибави нови нива, оръжия и възможност да показвате среден пръст на околните. Направо да се чудиш как тази опция не е била включена от самото начало, нали?

Vampire: The Masquerade – Bloodlines

И до днес Vampire: The Masquerade – Bloodlines си остава класически пример за това как не трябва да се разработва игра - но и за невероятната поддръжка, която получава безрезервно от феновете. През 2001 г.  студиото Troika получава правото да разработи Bloodlines като първата игра заедно с Half-Life 2, която използва енджина на Valve Source. За съжаление, талантливият екип скоро попада под кръстосан огън между суровите изисквания на издателите Activision и договорните задължения към Valve. Заради прибързана работа и напрежение, играта излиза пълна с бъгове, а до края на 2004 г. от Bloodlines са продадени малко над 70 000 копия - провалът е фатален за Troika и студиото затваря врати два месеца по-късно. За щастие обаче, феновете приемат радушно Bloodlines и започват дългия процес по поправяне на играта. Година след година излизат нови пачове и ъпдейти от геймърите, Bloodlines се превръща в култова класика и миналата година USGamer я постави на 22-ро място в класацията си за най-добрите ролеви игри. Тази година най-сетне беше обявено и истинско продължение – Bloodlines 2 се очаква през март 2020 г.
Vampire: The Masquerade – Bloodlines

И до днес Vampire: The Masquerade – Bloodlines си остава класически пример за това как не трябва да се разработва игра - но и за невероятната поддръжка, която получава безрезервно от феновете. През 2001 г. студиото Troika получава правото да разработи Bloodlines като първата игра заедно с Half-Life 2, която използва енджина на Valve Source. За съжаление, талантливият екип скоро попада под кръстосан огън между суровите изисквания на издателите Activision и договорните задължения към Valve. Заради прибързана работа и напрежение, играта излиза пълна с бъгове, а до края на 2004 г. от Bloodlines са продадени малко над 70 000 копия - провалът е фатален за Troika и студиото затваря врати два месеца по-късно. За щастие обаче, феновете приемат радушно Bloodlines и започват дългия процес по поправяне на играта. Година след година излизат нови пачове и ъпдейти от геймърите, Bloodlines се превръща в култова класика и миналата година USGamer я постави на 22-ро място в класацията си за най-добрите ролеви игри. Тази година най-сетне беше обявено и истинско продължение – Bloodlines 2 се очаква през март 2020 г.