Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Най-добрите игри, които така и не видяхме на бял свят

Silent Hills

Silent Hills трябваше да бъде абсолютният хит, който да върне култовата поредица по пътя на успеха след противоречивата Sillent Hil: Downpur от 2012 г. На кормилото на проекта беше поставен легендарният Хидео Коджима (създателят на Metal Gear Solid), като той трябваше да си съртуднични с известния режисьор Гилермо дел Торо, който има огромен опит в хорър жанра. В главната роля пък беше поставен актьорът Норман Рийдъс (The Walking Dead). Всичко това говореше, че Silent Hills трудно може да се провали. Но в крайна сметка дори не се стигна дотам. 

Коджима раздели пътищата си с Konami и преструктурира своето студио като независим разработчик на игри, а в последствие се обедини отново с Рийдъс и дел Торо, за да създадат Death Stranding. Снимка: Twitter, @GamingRoute
Silent Hills

Silent Hills трябваше да бъде абсолютният хит, който да върне култовата поредица по пътя на успеха след противоречивата Sillent Hil: Downpur от 2012 г.

На кормилото на проекта беше поставен легендарният Хидео Коджима (създателят на Metal Gear Solid), като той трябваше да си съртуднични с известния режисьор Гилермо дел Торо, който има огромен опит в хорър жанра. В главната роля пък беше поставен актьорът Норман Рийдъс (The Walking Dead). Всичко това говореше, че Silent Hills трудно може да се провали. Но в крайна сметка дори не се стигна дотам.

Коджима раздели пътищата си с Konami и преструктурира своето студио като независим разработчик на игри, а в последствие се обедини отново с Рийдъс и дел Торо, за да създадат Death Stranding.

StarCraft: Ghost 

StarCraft:Ghost трябваше да бъде първият опит на Blizzard за навлизане в света на конзолите през далечната 2002 г., като смело задаване на нова посока за целия франчайз. Ghost бе замислен като stealth шутър в трето лице, който представя задълбочен поглед върху вселената на StarCraft чрез историята на женския герой Nova. След няколко забавяния на проекта обаче Blizzard през 2006 г. обявиха, че временно прекъсват разработването на играта, преди тя официално да бъде запратена в небитието през 2014 г. Снимка: Twitter, @IGN
StarCraft: Ghost

StarCraft:Ghost трябваше да бъде първият опит на Blizzard за навлизане в света на конзолите през далечната 2002 г., като смело задаване на нова посока за целия франчайз. Ghost бе замислен като stealth шутър в трето лице, който представя задълбочен поглед върху вселената на StarCraft чрез историята на женския герой Nova.

След няколко забавяния на проекта обаче Blizzard през 2006 г. обявиха, че временно прекъсват разработването на играта, преди тя официално да бъде запратена в небитието през 2014 г.

Lord of the Rings

LOTR е може би най-големият фентъзи франчайз в гейминг (а и не само) индустрията. Много са успешните игри, вдъхновени от произведенията на Дж. Р. Толкин, но за съжаление има и такива, които така и не стигат до почитателите си. 

През лятото на 2020 г. Джон Бъртън от гейм студиото Traveler’s Tales разпространява кадри от демо на игра по LOTR, която е трябвало да бъде готова за премиерата на първия филм от трилогията The Hobbit. Според Бъртън студиото е инвестирало 1 милион долара само за демото, включващо сцени като двубоят на Гандалф с Балрога и бягството на Фродо от назгулите.В крайна сметка обаче от Warner Bros не проявяват същия ентусиазъм, а проектът е прекратен. Снимка: YouTube
Lord of the Rings

LOTR е може би най-големият фентъзи франчайз в гейминг (а и не само) индустрията. Много са успешните игри, вдъхновени от произведенията на Дж. Р. Толкин, но за съжаление има и такива, които така и не стигат до почитателите си.

През лятото на 2020 г. Джон Бъртън от гейм студиото Traveler’s Tales разпространява кадри от демо на игра по LOTR, която е трябвало да бъде готова за премиерата на първия филм от трилогията The Hobbit. Според Бъртън студиото е инвестирало 1 милион долара само за демото, включващо сцени като двубоят на Гандалф с Балрога и бягството на Фродо от назгулите.

В крайна сметка обаче от Warner Bros не проявяват същия ентусиазъм, а проектът е прекратен.

Star Wars 1313

Това трябваше да бъде динамичен шутър в трето лице, който да ви постави в обувките на младия Боба Фет, разкриващ подземния свят на планетата Корусант. Star Wars 1313 представи обещаващ трейлър, който загатна за впечатляваща графика и геймплей сходен с този на Uncharted. За жалост обаче проектът бе прекъснат по неизвестни причини, след като Disney придобиха Lucasarts през 2012 г. Снимка: starwars.fandom.com
Star Wars 1313

Това трябваше да бъде динамичен шутър в трето лице, който да ви постави в обувките на младия Боба Фет, разкриващ подземния свят на планетата Корусант. Star Wars 1313 представи обещаващ трейлър, който загатна за впечатляваща графика и геймплей сходен с този на Uncharted.

За жалост обаче проектът бе прекъснат по неизвестни причини, след като Disney придобиха Lucasarts през 2012 г.

Prey 2

Убедителният успех на Prey от 2006 г. създаде високи очаквания за евентуално продължение на играта. И такова бе напът да стане реалност, след първия трейлър на Prey 2, който бе повече от обещаващ. Но всичко приключи някъде там. Prey 2 в продължение на години зацикли в етап на разработване, докато няколко различни студия си прехвърляха интелектуалната собственост върху заглавието. Накрая целият проект бе прекратен окончателно, заради незадоволително качество на първоначалния прототип. Снимка: Twitter, @Oyunseverx
Prey 2

Убедителният успех на Prey от 2006 г. създаде високи очаквания за евентуално продължение на играта. И такова бе напът да стане реалност, след първия трейлър на Prey 2, който бе повече от обещаващ.

Но всичко приключи някъде там. Prey 2 в продължение на години зацикли в етап на разработване, докато няколко различни студия си прехвърляха интелектуалната собственост върху заглавието. Накрая целият проект бе прекратен окончателно, заради незадоволително качество на първоначалния прототип.

InSANE

Да, InSANE трябваше да бъде още един хорър хит с участието на режисьора Гилермо дел Торо. Играта бе представена за първи път през 2010 г. като потенциална трилогия, създадена от Volition (Sanit’s Row). Самият дел Торо тогава заявява, че InSANE ще постави на изпитание усета на играчите за морал и реалност при всяко решение, което те вземат. Амбициозен план, който може би се оказа твърде амбициозен.

Различни корпоративни преструктурирания доведоха до спиране на проекта преди появата на какъвто и да е първоначален продукт, а в крайна сметка правата за играта останаха в дел Торо. Снимка: YouTube
InSANE

Да, InSANE трябваше да бъде още един хорър хит с участието на режисьора Гилермо дел Торо. Играта бе представена за първи път през 2010 г. като потенциална трилогия, създадена от Volition (Sanit’s Row). Самият дел Торо тогава заявява, че InSANE ще постави на изпитание усета на играчите за морал и реалност при всяко решение, което те вземат. Амбициозен план, който може би се оказа твърде амбициозен.

Различни корпоративни преструктурирания доведоха до спиране на проекта преди появата на какъвто и да е първоначален продукт, а в крайна сметка правата за играта останаха в дел Торо.

Scalebound

Планът за Scalebound бе играта да се превърне в едно увлекателно фентъзи RPG приключение с много екшън, приключения, магия и дракони. Първоначалната дата за премиера бе 2016 г., но впоследствие бе изместена за следващата година. Все пак Microsoft и Platinum Games продължаваха да поддържат интереса на геймърите с различни трейлъри, събития и конференции.

В крайна сметка всичко приключи в началото на 2017 г. Microsoft лаконично прекратиха сътрудничеството си с Platinum, а Scalebound остана поредната игра с голям потенциал, която така и не видяхме. Снимка: Twitter, @IGN
Scalebound

Планът за Scalebound бе играта да се превърне в едно увлекателно фентъзи RPG приключение с много екшън, приключения, магия и дракони. Първоначалната дата за премиера бе 2016 г., но впоследствие бе изместена за следващата година. Все пак Microsoft и Platinum Games продължаваха да поддържат интереса на геймърите с различни трейлъри, събития и конференции.

В крайна сметка всичко приключи в началото на 2017 г. Microsoft лаконично прекратиха сътрудничеството си с Platinum, а Scalebound остана поредната игра с голям потенциал, която така и не видяхме.