Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

240 км за 48 часа - безумие? Не и за Дизела

Кирил Николов планува да измине прехода Е4 за 48 часа. Това са 240 км, т.е. по 120 км на ден. Снимка: Кирил Николов, instagram.com/disl_ol
Кирил Николов планува да измине прехода Е4 за 48 часа. Това са 240 км, т.е. по 120 км на ден.

"Всяко едно ходене в планината беше забавление", разказва Кирил
"Всяко едно ходене в планината беше забавление", разказва Кирил

"През миналата година тренирах в много тежки условия в снега, на леда и това, според мен, допринесе за тази контузия. Затова взех решение, че всичките ми дълги и тежки тренировки тази зима ще са на ски за ски-алпинизъм, т.нар. панти."
"През миналата година тренирах в много тежки условия в снега, на леда и това, според мен, допринесе за тази контузия. Затова взех решение, че всичките ми дълги и тежки тренировки тази зима ще са на ски за ски-алпинизъм, т.нар. панти."

"През юли или в началото на август ще го правя. Това е преходът Е4, който започва от Драгалевци, минава през Витоша, Верила, Рила, Пирин и завършва на Славянка на Гоцев връх на гръцката граница. 240 км с 14 000 м денивелация. Подобен маршрут на Ком – Емине, поради профила на трасетата, но за сравнително по-късо разстояние имаш цялата денивелация, която имаш при Ком – Емине за 600 км. Самият път, пътеките са по-трудни. Идеята ми е да опитам да го избягам под 48 часа."
"През юли или в началото на август ще го правя. Това е преходът Е4, който започва от Драгалевци, минава през Витоша, Верила, Рила, Пирин и завършва на Славянка на Гоцев връх на гръцката граница. 240 км с 14 000 м денивелация. Подобен маршрут на Ком – Емине, поради профила на трасетата, но за сравнително по-късо разстояние имаш цялата денивелация, която имаш при Ком – Емине за 600 км. Самият път, пътеките са по-трудни. Идеята ми е да опитам да го избягам под 48 часа."

"Минава се през три национални парка – най-старият Витоша, след това Рила, минава се през най-забележителните места: Седемте рилски езера, Мальовишкия дял, който е може би най-красивият дял в Рила.

След Рила се влиза в Пирин – другият красив парк. Има за какво да изкрещим. Искаме да покажем и какво се случва на езерата след всяко лято, когато целият народ се изсипва там и никой не мисли за това какво оставя. Хората не са виновни, че достъпът е толкова свободен. Но това трябва това да се оправи, защото скоро няма да го имаме в този му вид."
"Минава се през три национални парка – най-старият Витоша, след това Рила, минава се през най-забележителните места: Седемте рилски езера, Мальовишкия дял, който е може би най-красивият дял в Рила. След Рила се влиза в Пирин – другият красив парк. Има за какво да изкрещим. Искаме да покажем и какво се случва на езерата след всяко лято, когато целият народ се изсипва там и никой не мисли за това какво оставя. Хората не са виновни, че достъпът е толкова свободен. Но това трябва това да се оправи, защото скоро няма да го имаме в този му вид."

"Имам късмета да съм професионален атлет и да разполагам с целия си ден. Не е нужно да ставам рано да ходя на тренировка, както хората, които работят. Особено когато ходя на Витоша, гледам да мине сутрешният трафик и тогава отивам в планината, за да не прекарвам допълнително 30 минути в колата, което не е най-приятното занимание. Освен в най-студените зимни месеци, когато тренирам на закрито, предпочитам да съм навън."
"Имам късмета да съм професионален атлет и да разполагам с целия си ден. Не е нужно да ставам рано да ходя на тренировка, както хората, които работят. Особено когато ходя на Витоша, гледам да мине сутрешният трафик и тогава отивам в планината, за да не прекарвам допълнително 30 минути в колата, което не е най-приятното занимание. Освен в най-студените зимни месеци, когато тренирам на закрито, предпочитам да съм навън."