

Напоследък Тейлър Суифт е сред лидерките в този тренд и показва, че вече е модерно бижутата да са много, да са видими и, по възможност, да са скъпи. Не бягаме от злато, камъни и едри аксесоари, като тук правилото е изобилието от бижута да се съчетава с иначе семпли аутфити.

Гурутата на добрия стил от Balmain са сред първите, които тази зима показаха иначе строги костюми, но обсипани с камъни (на снимката). Оттам нататък трендът тръгна и към другите брандове, за да достигне и до бързата мода. Към подобен ансамбъл трябва да се добави само съчетание от качествени чанта и обувки, били те и в класическо черно или бежово.

„Шумният лукс“ не бяга от лъскави и забележими отдалеч материи и металическите дрехи не правят изключение. За ежедневието можем да изберем блуза или поло и да го комбинираме с по-семпъл панталон, а за вечерта – рокля или гащеризон с дълги крачоли. Тук аксесоарите също могат да са с отблясъци, стига да подхождат на аутфита.

Тази година логата на дизайнерските брандове ще са на преден план – в колани, пръстени, обеци, закопчалки на чанти. „Шумният лукс“ не иска да крие марките, а да ги покаже и да се изфука с тях по подходящ начин. Същото важи за дрехите, които имат принтирано лого или мотиви с логото на бранда.

Ако има един-единствен аксесоар, в който си заслужава да инвестираме наистина много пари, това е качественият копринен шал на дизайнерски бранд. Той ще вдъхне лукс и разточителство и на семпла бяла риза или черно поло в делови ден. И тук тенденцията е да не се бяга от принтовете с лого или с характерен за марката мотив, за да си личи, че шалът е скъп.

2025-а е годината, в която бохемският разкош ще преживее ренесанс. Той ще изтика дълбоко в гардероба пастелните тонове и скучните едноцветни дрехи и на тяхно място ще настани шарени рокли и поли, изобилие от кожени и велурени аксесоари и малко метал и мъниста за вкус и пикантност. И ще е поредният пример, че „тихият лукс“ си заминава.

Обувките в златисто или сребристо и „поръсени“ обилно с камъни и мъниста са поредният тренд, към който дизайнерите се обръщат тази година. При тях вече нищо не е твърде смело или твърде кичозно, стига да се забелязва отдалеч и да крещи, че луксозно.