Тя се появи на събитието „Силата на жените“ на Variety в сребриста рокля, сякаш излята по формите ѝ. Актрисата съвсем умишлено беше забравила сутиена, за да напомни, че има страхотни гени. „Никога не съм пипала нищо по себе си. Ужасявам се от игли и ножове“, е коментирала Сидни.
Марго Роби излезе на червения килим на премиерата на „Голямото дръзко красиво приключение“ с рокля на Armani, която оставя много малко на въображението. Още повече, че го направи месеци, след като роди сина си и открито призна, че получава критики за формата си по време на бременността и след раждането.
Тя вече не е малко момиченце и през 2025-а ни го напомни с няколко смели рокли. Най-смелата от тях беше на наградите „Еми“, където под камъните, изработка на Givenchy, актрисата не носеше нищо. Серията ѝ с „голи рокли“ продължи и на наградите на InStyle и на музея Gala.
Видеонаградите на MTV бяха поредният повод Карпентър да покаже плът, както прави постоянно и на сцената. Червената рокля на Valentino е с майсторски измислени дантелени елементи, които прикриват, където е необходимо. Не че преди не сме виждали певицата почти по без нищо.
Още през май месец тази година Джонсън беше на червения килим със сребриста „гола“ рокля. Със същата излята по тялото кройка и бляскав ефект, само че в нейния случай – на Gucci. През 2025 г. актрисата заложи още няколко пъти на прозрачни тоалети, било то от дантела, или от тюл.
За афтърпартито на наградите „Оскар“ Уайлд избра тоалет, много подобен на еротична нощница. Съвсем очаквано, реакциите към творението на Chloe не бяха възторжени и положителни. Макар и да говорим за афтърпарти, роклята си остава прекалена в много отношения.
На Лондонския филмов фестивал Миа Гот промотира новия филм за Франкенщайн в рокля на Conner Ives. Тоалетът всъщност представлява дреха от много фин и прозрачен тюл с подплата около бюста. Гот реши да е в „голи“ рокли и при още две от представянията на филма „Франкенщайн“.

