Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

#Кой е мой

Ирена Кръстева проявява завиден нюх. Току виж някога „Кой" й потрябвал, а се окаже, че друг го е взел.

 Вижте в галерията други подобни войни на брандове Снимка: webcafe.bg
Ирена Кръстева проявява завиден нюх. Току виж някога „Кой" й потрябвал, а се окаже, че друг го е взел.

Вижте в галерията други подобни войни на брандове

Името "ЕвроМайдан" е първото поискано като търговска малка в Украйна. На 3 декември 2013 г. това прави един от студентите в Киев - Владимир Компаниец. 27 дни по-късно такава заявка е постъпила и от Владимир Кличко, брат на настоящия опозиционен лидер Виталий Кличко. Две предложения има за името "Майдан" - от протестиращите Наталья Примаченко и Людмила Пономарева.

 Други опозиционни партии, търсещи ефективно име и бърза популярност, предлагат Общоукраинско обединение "Майдан", Обществено движение „Народен Майдан", Народно обединение „Майдан", Политическа партия "Майдан", "Обединение Майдан", "Maydan" и други. Снимка: Getty Images
Името "ЕвроМайдан" е първото поискано като търговска малка в Украйна. На 3 декември 2013 г. това прави един от студентите в Киев - Владимир Компаниец. 27 дни по-късно такава заявка е постъпила и от Владимир Кличко, брат на настоящия опозиционен лидер Виталий Кличко. Две предложения има за името "Майдан" - от протестиращите Наталья Примаченко и Людмила Пономарева.

Други опозиционни партии, търсещи ефективно име и бърза популярност, предлагат Общоукраинско обединение "Майдан", Обществено движение „Народен Майдан", Народно обединение „Майдан", Политическа партия "Майдан", "Обединение Майдан", "Maydan" и други.

През 2011 г. с движението "Окупирай Уолстрийт", което бе признато официално като бранд от американското Бюро по регистрация на патенти и търговски марки.

 Протестиращите срещу глобалното неравенство бяха изпреварени от предприемчива двойка от Лонг Айлънд - Даян и Робърт Мареска, които искаха да използват марката, за да продават тениски, шапки, раници и всякакви други атрибути, които бяха хит сред протестиращите. Снимка: Getty Images
През 2011 г. с движението "Окупирай Уолстрийт", което бе признато официално като бранд от американското Бюро по регистрация на патенти и търговски марки.

Протестиращите срещу глобалното неравенство бяха изпреварени от предприемчива двойка от Лонг Айлънд - Даян и Робърт Мареска, които искаха да използват марката, за да продават тениски, шапки, раници и всякакви други атрибути, които бяха хит сред протестиращите.

В началото на 2014-та година Асен Витанов от окупиралите Софийския университет "Св. Климент Охридски" студенти е подал заявка в Патентното ведомство да запази името "Ранобудните студенти".
В началото на 2014-та година Асен Витанов от окупиралите Софийския университет "Св. Климент Охридски" студенти е подал заявка в Патентното ведомство да запази името "Ранобудните студенти".

През 2011 г. Съдът на Европейския съюз в Люксембург отказа да регистрира като търговска марка гербът на бившия Съветски съюз, тъй като в някои страни-членки се приема за нарушение като символ на комунизма. Искането бе отправено от руското дизайнерски студио Couture Tech Ltd, регистрирана на Вирджинските острови. Снимка: Wikipedia
През 2011 г. Съдът на Европейския съюз в Люксембург отказа да регистрира като търговска марка гербът на бившия Съветски съюз, тъй като в някои страни-членки се приема за нарушение като символ на комунизма. Искането бе отправено от руското дизайнерски студио Couture Tech Ltd, регистрирана на Вирджинските острови.

„Диамантът на Меркел“ - това е специфичното допиране на палеца и показалеца на двете ръце. Жестът е особено използван от германския канцлер Ангела Меркел, което се прие като нейна запазена марка. Самата тя обясни, че по време на официални събития и речи, винаги стои отворен въпросът какво да правиш с ръцете си, а за нея този вариант бил много подходящ, тъй като е симетричен.

 Често пъти, когато я имитиран, германските комици винаги сключват ръцете си по този начин. Снимка: getty images
„Диамантът на Меркел“ - това е специфичното допиране на палеца и показалеца на двете ръце. Жестът е особено използван от германския канцлер Ангела Меркел, което се прие като нейна запазена марка. Самата тя обясни, че по време на официални събития и речи, винаги стои отворен въпросът какво да правиш с ръцете си, а за нея този вариант бил много подходящ, тъй като е симетричен.

Често пъти, когато я имитиран, германските комици винаги сключват ръцете си по този начин.

Някой спечели малко пари и толкова. Вафлата изчезна Снимка: vbox7
Някой спечели малко пари и толкова. Вафлата изчезна

Любопитен факт е, че социалната мрежа Twitter няма права върху думата tweet, защото през 2008-ма година е призната за търговска марка на компанията Twittad. Това е специализирана за маркетинг в Twitter компания, чийто слоган е „Нека твоята реклама срещне tweet-товете“.
 За сметка на това пък Facebook е придобил права върху думата “face” и може да съди всяка телекомуникационна компания, която я използва.
Любопитен факт е, че социалната мрежа Twitter няма права върху думата tweet, защото през 2008-ма година е призната за търговска марка на компанията Twittad. Това е специализирана за маркетинг в Twitter компания, чийто слоган е „Нека твоята реклама срещне tweet-товете“.

За сметка на това пък Facebook е придобил права върху думата “face” и може да съди всяка телекомуникационна компания, която я използва.