Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как една несъществуваща игра събра $83 млн. от фенове

Да, това е най-мащабно финансираната краудфъндинг кампания до момента и цифрите в нея са същинска лудост. За Star Citizen са дали пари над 896 000 души, а според брояча в официалния сайт общата сума, дадена от тях към момента, е 82 629 911 долара
Да, това е най-мащабно финансираната краудфъндинг кампания до момента и цифрите в нея са същинска лудост. За Star Citizen са дали пари над 896 000 души, а според брояча в официалния сайт общата сума, дадена от тях към момента, е 82 629 911 долара

Никаква изненада: най-тлъсто финансираната краудфъндинг кампания е за изцяло развлекателен продукт, който няма да бъде от изумителна полза за човечеството
Никаква изненада: най-тлъсто финансираната краудфъндинг кампания е за изцяло развлекателен продукт, който няма да бъде от изумителна полза за човечеството

Ултимативната научнофантастична игра – това е мечтата на Крис Робъртс още от тийнейджърските му години, когато е бил филмов маниак с програмистки наклонности. „Исках да уловя чувството, което получих като гледах Star Wars като малък”, казва той. „Исках да бъда Люк Скайуокър в кокпита на бойния кораб X-wing”
Ултимативната научнофантастична игра – това е мечтата на Крис Робъртс още от тийнейджърските му години, когато е бил филмов маниак с програмистки наклонности. „Исках да уловя чувството, което получих като гледах Star Wars като малък”, казва той. „Исках да бъда Люк Скайуокър в кокпита на бойния кораб X-wing”

Wing Commander е играта, с която Крис Робъртс прави име в индустрията. Влиянията й се усещат навсякъде в Star Citizen
Wing Commander е играта, с която Крис Робъртс прави име в индустрията. Влиянията й се усещат навсякъде в Star Citizen

Феновете на Star Citizen прекарват доста време в планове какво ще правят, щом играта излезе. Мнозина вече са си сформирали свои гилдии с други геймъри
Феновете на Star Citizen прекарват доста време в планове какво ще правят, щом играта излезе. Мнозина вече са си сформирали свои гилдии с други геймъри

През юни 2014 г. беше издаден ранен сегмент от играта, предлагащ космически битки с все още доста проблеми и бъгове в тях
През юни 2014 г. беше издаден ранен сегмент от играта, предлагащ космически битки с все още доста проблеми и бъгове в тях

Немалка част от работата на екипите отива не в това да правят играта, а да показват на дарителите как правят играта. Например на всеки няколко дни се пускат нови видео интервюта с разработчиците. Вече част от вложителите се оплакват, че разработчиците влагат усилия предимно в създаването на нови космически кораби, които хората да си купуват, вместо в довършването на самата игра
Немалка част от работата на екипите отива не в това да правят играта, а да показват на дарителите как правят играта. Например на всеки няколко дни се пускат нови видео интервюта с разработчиците. Вече част от вложителите се оплакват, че разработчиците влагат усилия предимно в създаването на нови космически кораби, които хората да си купуват, вместо в довършването на самата игра

Визионер или шарлатанин: Крис Робъртс е фигурата, която движи Star Citizen Снимка: Wikipedia Commons
Визионер или шарлатанин: Крис Робъртс е фигурата, която движи Star Citizen

Жанрът на космическите симулатори беше смятан за мъртъв, но Star Citizen се е заел да го възроди
Жанрът на космическите симулатори беше смятан за мъртъв, но Star Citizen се е заел да го възроди