След като отбеляза множество успешни колаборации с водещи световни модни къщи и дизайнери като Isabel Marant, Alexander Wang, Matthew Williamson, Marni, Karl Lagerfeld и Balmain - H&M обяви следващото си сензационно сътрудничество.
То предстои да види бял свят на 3 ноември 2016-та, когато в магазините на H&M ще се появят колекции облекла и аксесоари за мъже и жени с подписа на Kezno.
Френската модна къща ще присъства в над 250 магазина на H&M в цял свят, а част от артикулите на KENZOxH&M ще могат да се закупят и онлайн.
След назначаването на новите творческите директори Карол Лим и Умберто Леон през 2011-та година, KENZO създадоха забележителни модни колекции, които се отличават с дръзки цветове и ярки принтове.
Двамата дизайнери работят заедно от 15 години. В KENZO те внесоха по младежки енергията на улицата, която, смесена с глобалните тенденции и местните традиции, вече се превърна в неизменна част от артистичното портфолио на марката.
Сега моделите на KENZO, които дават израз на свободата, радостта и индивидуалността, ще присъстват в нова колекция с логото на H&M.
"Искаме да мислим мащабно, да разчупим границите и да заредим с новата енергия на KENZO всеки жител на планетата", определят целта на новата колаборация с H&M Лим и Леон.
"Заедно с H&M ние ще поканим всички клиенти и фенове в истинския свят на Kenzo", добавя Умберто Леон.
Творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон коментира, че от компанията нямат търпение да представят новите дрехи на KENZOxH&M пред света и да споделят с всички "тази креативна и забавна колекция, създадена с любов към модата".