Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Запознайте се с правнучката на Хемингуей

Тя е актриса и модел. И е правнучка на великия писател Ърнест Хемингуей.

Marc O'Polo я избират за лице на новата си кампания пролет/лято 2016. Партньор на Дри в това начинание е актьорът Джош Хартнет.

Между другите си занимания Дри Хемингуей стана и момиче на мартенския брой на Playboy където, според новите стандарти - е облечена.

Дри е родена на 4 декември 1987-ма в градчето Сън Вали, Айдахо. Дъщеря е на актрисата Мариел Хемингуей - номинирана за "Оскар" още на 19 заради участието си във филма на Уди Алън "Манхатън".
Учи в училище, кръстено на нейния прадядо Ърнест Хемингуей, като по-късно се мести в Уестлейк Вилидж, Калифорния.

Обективът на камерите така силно я влече, че прекъсва образованието си, за да дефилира по модните подиуми. Работи с най-големите в бизнеса като Givenchy Calvin Klein, Gianfranco Ferré.

През 2012 има роля в независимия филм Starlet, след което прави участия и в още 2 филма.

За Marc O'Polo я снима иконата на модната фотография Брус Уебър, който вече втора година работи с немската марка.

Докато другите правят каталози, екипът на бранда създава The Marc O'Polo DIARY - нещо средно между дневник на снимките и вестник.

От него разбираме, че Дри обича да наблюдава хората, води си позитивен дневник, фен е на "Брилянтин", готви от време на време, уважава чесъна и често се лута между двете си противоположни половини - на интроверт и екстроверт.

Дри наскоро си е купила апартамент в Ню Йорк, уморена от спането по хотели.

Нарича преживяването "изненада" и предупреждава всички, които смятат да правят нещо подобно, да помислят за проблемите, които продавачите замитат под килима.

Тя е момиче с характер.

В Ню Йорк кара винтидж Mercedes Turbo - Diesel, 300 к.с. и се шегува, че сутрин чака по 10 мин. докато колата се затопли. Нарича процеса "медитация, която я учи на търпение".

Партньорството й с Marc O'Polo изглежда много интересно. Новата пролетна колекция има лек винтидж привкус и много й отива - разкроени панталони, райета - хоризонтални и вертикални, дължини седем-осми, сандали с каишки.

Във видеоклипа на Marc O'Polo Дри и Джош играят "хора като теб и мен", а мотото на кампанията е "Следвай природата си".

Колекцията на Marc O'Polo можете да намерите във фирмените магазини на марката в мол "Сердика" и в "The Mall".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените