Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

За пета поредна година майонеза "Краси" е любимата марка на българите

"Хисар" държи първенството при минералните води
"Хисар" държи първенството при минералните води

За пета поредна година майонеза "Краси" беше избрана за любима марка на потребителите в категория "Майонеци, лютеници, сосове" в потребителската класация "Любимите марки".

Тази година в изготвянето на класацията са гласували над 40 000 души, които посочиха своите предпочитани брандове в 3 етапа, като до финала достигнаха трите марки с най-добър резултат.

Така в категорията "Майонеци, лютеници, сосове" за пета поредна година майонеза "Краси" държи първенството.

Поредното отличие за лидера на пазара на майонеза у нас идва в годината, в която марката "Краси" отбелязва своя четвъртвековен юбилей.

"За нас най-важната оценка е тази на потребителя, щастливи и горди сме от признанието, което получаваме за 5-ти пореден път. Вотът на гласувалите убедително ни позиционира на лидерското място и ни стимулира да пазим традицията да предлагаме най-добрата майонеза на пазара", заяви собственикът на Фабрика за майонеза "Краси"- Димитър Консулов.

Майонеза "Краси" е най-продавания  продукт в своя сегмент на пазара у нас, през годините е носител на отличия като Супербрандс, Златни медали от Пловдивски панаир, Компания на годината и много др.

В категория "Бутилирани води" бяха отличени също марки на ръководената от Консулов Бутилираща компания "Хисар". Българският бранд "Хисар" заслужи голямата награда на потребителите. На второ място се нареди "Бачково", а челната тройка се допълва от марката "Жива вода", която се произвежда също от предприятието бутилиращо минерална вода "Хисар".

За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

 

Най-четените