Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Каменица напомня: Алкохолът е лош шофьор

Заедно срещу черната статистика на пътя.
Заедно срещу черната статистика на пътя.

Националното представително проучване на „Каменица" АД, част от тазгодишното издание на кампанията „Алкохолът е лош шофьор", показва навиците и нагласите на българските шофьори.

Шофирането в нетрезво състояние продължава да бъде една от най-често срещаните причини за пътно-транспортни произшествия, сочат данните на отдел "Пътна полиция" към Главна дирекция „Национална полиция".

Само до края на месец октомври през 2016 г. в страната са установени 14 762 водачи, шофиращи автомобила си под въздействието на алкохол, като при близо половината от тях употребеното количество е над 1,2 промила. Това са почти 10% повече от нарушенията за цялата 2015 г.

За девета поредна година „Каменица" АД се включва в борбата с черната статистика на пътя. Тазгодишното издание на социално отговорната кампания „Алкохолът е лош шофьор" беше представено със специална кинопрожекция на филм със заглавие „Петък вечер", който е основен елемент от инициативата.

Кампанията протича под посланието „Петък вечер. Има само едно правило, което важи за всички - не карай пил!", като призовава към разумно поведение и отговорност да не шофираме след употреба на алкохол.

Основен фокус тазгодишната кампания „Алкохолът е лош шофьор" поставя върху отношението на околните към водачите, които се качват в колата след употреба на алкохол .

Близо 80% от българите приемат шофирането в нетрезво състояние за недопустимо, но въпреки това повечето участници в проучването биха запазили известен неутралитет, ако техен познат иска да кара, след като е консумирал алкохол.

Ценностите на кампанията кореспондират и с глобалната политика на Molson Coors Brewing Company - водеща глобална пивоварна компания, включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index) и лидер в класацията в сегмента „Напитки” на индекса, част от която е „Каменица” АД.

Инициативата е част от дългосрочната политика за социална отговорност на компанията, насочена към отговорната консумация на алкохол и има за цел създаването на положителна промяна в поведението на пътя и безопасното шофиране.

---
Присъединете се към групатa Webcafe.bg във Facebook за свежи истории през целия ден:

   

Най-четените