Миналата седмица колекцията KENZO x H&M направи своя дебют на модния подиум в Pier 36 в Ню Йорк с впечатляващо шоу, режисирано от легендарния Жан-Пол Гуд. Гостите имаха възможността да почувстват неповторимата, ярка и игрива енергия на колекцията KENZO x H&M, създадена от творческите директори на KENZO Карол Лим и Умберто Леон.
Chance и Клои Севини
В ритъма на ремикс на „Express Yourself", специално аранжиран от Сам Спийгъл, танцьори, бийтбоксъри и музиканти представиха невероятен спектакъл. Зрителите почувстваха красотата и силата на себеизразяването. Чрез оригиналната хореография, дело на сътрудника на KENZO Раян Хефингтън, участниците в шоуто показаха на публиката колекцията KENZO x H&M.
Всички се потопиха в смелите щампи и ярките цветове на света на KENZO. След шоуто,гостите продължиха да се забавляват с изпълненията на рапъра Ice Cube.
„Тази вечер беше един истински празник, който показа всичко, което обичаме в колекцията KENZO x H&M -потопихме се в едно забавно, ярко и неочаквано сливане на различни светове -шоу, което няма да забравим", споделят Карол Лим и Умберто Леон, творчески директори на KENZO.
„Официалното представяне на KENZO x H&M беше наистина грандиозно. Невероятно е да видиш как колекцията оживява с всичките си принтове, цветове и енергия. Беше истинска чест да работим с Жан-Пол Гуд, който режисира шоуто и улови настроението на дрехите по перфектен начин", разказа Ан-Софи Йохансон, творчески консултант в H&M.
Певецът и актор Джо Донас
Колекцията KENZO x H&M ще бъде достъпна от 3 ноември в над 250 магазина на H&M, както и онлайн.