В тотално забавление се превърна Facebook профилът на „Краси", на който всеки фен търсеше да познае къде е скрита майонезата. Страхотните награди като БЛУТУУТ КОЛОНКИ предизвикаха интереса на много фенове. Над 5 000 участници взеха участие в KrassiPlay-2019 година .
Имената на късметлиите, които си заслужиха награди, можете да видите на: https://www.facebook.com/krassi.bg/.
KrassiPlay е традиционна кампания на майонеза „Краси", която започва в далечната 2007 година. Конкурсът стана популярен като надпревара на най-добрите ястия с майонеза. През годините над 50 000 рецепти с майонеза бяха получени за участие в кулинарната битка.
През 2018 година конкурсът на „Краси" е надграден, като всеки участник можеше да изпрати видеоклипче как готви и се забавлява с любимата майонеза.
А в 2019 година KrassiPlay предложи играта "Къде е 'Краси'?" за всички фенове на майонеза „Краси".
През тази година Фабрика за майонеза „Краси" отбелязва своя 25 годишен юбилей и бе посочена за 5-ти пореден път като „Любима марка" на българския потребител в едноименната класация.