Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Играта във Facebook "Къде е Краси?" намери хиляди фенове

KrassiPlay е традиционна кампания на майонеза „Краси", която започва в далечната 2007 година Снимка: Майонеза "Краси"
KrassiPlay е традиционна кампания на майонеза „Краси", която започва в далечната 2007 година

В тотално забавление се превърна Facebook профилът на „Краси", на който всеки фен търсеше да познае къде е скрита майонезата. Страхотните награди като БЛУТУУТ КОЛОНКИ предизвикаха интереса на много фенове. Над 5 000 участници взеха участие в KrassiPlay-2019 година .

Имената на късметлиите, които си заслужиха награди, можете да видите на: https://www.facebook.com/krassi.bg/.

KrassiPlay е традиционна кампания на майонеза „Краси", която започва в далечната 2007 година. Конкурсът стана популярен като надпревара на най-добрите ястия с майонеза. През годините над 50 000 рецепти с майонеза бяха получени за участие в кулинарната битка.

През 2018 година конкурсът на „Краси" е надграден, като всеки участник можеше да изпрати видеоклипче как готви и се забавлява с любимата майонеза.

А в 2019 година KrassiPlay предложи играта "Къде е 'Краси'?" за всички фенове на майонеза „Краси".

През тази година Фабрика за майонеза „Краси" отбелязва своя 25 годишен юбилей и бе посочена за 5-ти пореден път като „Любима марка" на българския потребител в едноименната класация.

Най-четените