Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

The Body Shop и омагьосаната гора

The Body Shop и омагьосаната гора Снимка: https://www.thebodyshop.bg/
The Body Shop и омагьосаната гора Снимка: Body Shop
The Body Shop и омагьосаната гора Снимка: Body Shop
The Body Shop и омагьосаната гора Снимка: Body Shop

Блещукащи сред клоните светлинки, надзъртащи иззад дърветата симпатични горски обитатели, малка къщичка с веранда, огромно дърво за прегръдки и малко сняг за разкош. Звучи като вълшебна приказка в нощта преди Коледа, а всъщност сред този декор The Body Shop България представи официално лимитираната си коледна колекция от продукти.

Тази година в цял свят празничната серия на британския бранд е под знака на магичната гора, а продуктите както винаги, са вдъхновени от природата.

У нас, на специално събитие в столичния Serdika Center бяха поканени известни личности, инфлуенсъри и журналисти от ключови медии, които имаха възможността първи да се докоснат до коледната серия продукти. Сред гостите бяха Даяна Ханджиева, Мона Гочева, Силвия Петкова, Маги Джанаварова и много други.

Най-впечатляващият и най-желан сред всички празнични комплекти очаквано беше коледният календар. Любопитното за него е, че The Body Shop е първата марка в света, която преди 15 години лансира адвент календар с козметични продукти, а днес техния пример следват и много други световни марки. Коледният календар на The Body Shop тази година е в три варианта и предлага разнообразие от всички емблематични продукти.

Също така, лимитираната серия включва подаръчни комплекти в различни комбинации от омагьосващи аромати, с които няма как да не почувствате Коледа.

Празничните продукти вече са налични и в трите магазина на The Body Shop в София - в Serdika Center, Paradise Center и The Mall и очакват своите почитатели.

Брандът е известен със своята висока етика по отношение на защитата на правата на хората, опазването на околната среда и животните. Затова и продуктите са произведени със суровини, отглеждани и доставяни от дългосрочни пертньори на The Body Shop в цял свят.

Също така козметиката и нейните съставки не се тестват върху животни. С кампанията си Forever Against Animal Testing марката постигна огромен успех в тази посока, защото събра 8 млн. подписа, с които тестването на козметични продукти да бъде забранено в цял свят.

 

Най-четените