Емблематичният фотограф Жан-Пол Гуд засне кампанията за представянето на колекцията KENZO х H&M, с участието на седем популярни лица. В кампанията се появяват Иман, Росарио Доусън, Chance The Rapper, Ryuichi Sakamoto, Клои Севини, Suboi и Xiuhtezcatl Martinez.
Кампанията ще стартира на 17 октомври, преди колекцията да влезе в продажба в над 250 избрани магазина на H&M по цял свят, както и онлайн, на 3 ноември.
Жан-Пол Гуд стои зад някои от най-влиятелните модни и музикални образи на последните пет десетилетия. За KENZO х H&M, той запазва собствения си отличителен стил при създаването на кампанията, която ще се появи в печатни медии, както и на билборд визии.
„Ние обичаме да работим с нашите идоли, и Жан-Пол Гуд е истинска икона. Визиите, които той създаде за KENZO х H&M, са невероятни - улавят характера, позитивността и свободата на колекцията," коментират Каръл Лим и Умберто Леон, творчески директори на KENZO.
„Работа с H&M и с Каръл и Умберто по кампанията на KENZO х H&M е истинско приключение. Харесва ми отношението, което са внедрили в колекцията, както и техният млад дух, енергия, игривост и стил", казва Жан-Пол Гуд.