Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Банкирането онлайн - по-лесно и достъпно от всякога

Само преди дни Банка ДСК спечели голямата награда за „Най-добър сайт на годината“ в категория „Банки“ в международния конкурс Progress Sitefinity 2017. Надпревата се проведе за седма поредна година и се конкурираха 51 уебсайта, номинирани в 17 категории. Снимка: Getty Images
Само преди дни Банка ДСК спечели голямата награда за „Най-добър сайт на годината“ в категория „Банки“ в международния конкурс Progress Sitefinity 2017. Надпревата се проведе за седма поредна година и се конкурираха 51 уебсайта, номинирани в 17 категории.

Ако огънят, колелото и книгопечатането са едни от най-големите открития за всички времена, в контекста на днешното съвремие, когато Интернет има навсякъде, а човек без мобилен телефон почти няма, определено челна позиция в класацията за най-полезни иновации бихме отредили на мобилното банкиране.

Мобилното банкиране е едно от най-големите предимства, от които човек може да се възползва днес. То е и някак наложително - живеем в ежедневие, когато мултитаскингът се учи в движение, времето се пести повече откогато и да било, а бързата и качествена реализация на желанията ни винаги получава висока оценка.

Благодарение на развитието на електронното банкиране сега можем да правим много повече, отколкото просто да проверяваме баланса си по сметка. Замислете се за досадния момент, когато в обедната си почивка, вместо наистина да си почивате, трябва да висите на опашка в банката, само за да промените лимита си за теглене или да се консултирате с банков служител. В наши дни, с всички иновации, които науката предоставя, е грехота което и преживяване да е отегчително - дори това в банка.

Добрите новини са две - от една страна, на пазара вече има и виртуални услуги, чрез които клиентите имат достъп до по-комплексно обслужване и консултация. От друга страна, все повече хора започват да се възползват от тези услуги, а това е положителен индикатор за развитието на електронното банкиране.

Блестящ пример по отношение на развитието на своите електронни услуги в България е Банка ДСК, която преди броени дни получи отличието за най-добър уебсайт на годината в категория „Банки" в международния конкурс Progress Sitefinity 2017.

Зад тази награда стоят многото функционалности, които сайтът на банката предлага. Те пък са резултат от собствените инструменти на Банка ДСК за анализ на връзката между потребителя и сайта, които позволяват на банката да опознае по-добре своите потребители и техните интереси и предпочитания.

По всичко личат непрекъснатите усилия, които банката полага за развитие на своите дигитални услуги. Пример за това е и платформата ДСК Директ, която съвсем наскоро също беше представена с нови функционалности.


Сред обновените функции са опциите за вход с пръстов идентификатор или кратък ПИН, възможността за промяна на лимити за теглене и плащане; блокиране, активиране, извършването на преводи, запазване на час за консултация в клон на банката, нова форма за обратна връзка и много други. Все неща, от които един потребител има нужда, за да осъществява банкирането си супер бързо и приятно.

За това говорят и самите статистики по данни на Банка ДСК. Транзакциите през мобилното банкиране ДСК Смарт са се увеличили със 76%, а транзакциите, извършени през апликацията, са нараснали с 85%.

Обновената платформа е с подобрен, user friendly дизайн и разполага с много удобства за клиентите. На първо място - независимо дали сте индивидуални или бизнес клиенти на банката, ДСК Директ е подходяща и за двете.

Достъпвате платформата лесно и бързо - точно такова мобилно банкиране ви трябва, особено, ако сте с динамичен начин на живот и времето ви е ценно. Освен това функционалностите на платформата предоставят изключително удобство при заявяване на продукти и услуги през телефона.

Вероятно това е и една от причините все повече потребители да се възползват от мобилните решения на Банка ДСК. В цифри - в платформата ДСК Директ вече са регистрирани над 1 000 000 клиенти. Факт, с който не всяка банкова институция може да се похвали.

Иначе казано, на тези 1 000 0000 потребители няма да им се наложи да се лишават от обедната си почивка, за да отидат до клон на банката и да осигурят финансиране за лятната си екскурзия или за кухненското си обзавеждане. Това могат да направят и от дивана вкъщи, с телефон в ръка. Да си признаем - днес всички бихме предпочели този вариант. А мобилното банкиране никога не е било по-лесно и приятно отсега.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените