Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Потребителите избраха "Хисар" за любимата си марка бутилирана вода

Това е четвърти приз за тях от класацията "Любимите марки"
Това е четвърти приз за тях от класацията "Любимите марки"

За четвърти път в класацията "Любимите марки" на България победител в категорията "Бутилирана вода" е "Хисар". "Любимите марки" е единствената класация, която подрежда най-предпочитаните брандове в 35 категории.

Като най-любима марка бутилирана вода за 2018 г. е отличена "Хисар", която събира близо 5000 гласа в класацията, изпреварвайки по този начин "Михалково" и "Бачково".

Приза за "Хисар" прие Бойка Модева.

"Отличието ни е още по-ценно, защото показва емоционалното отношение и привързаност към бранда! Благодарни сме на всички, които ни вярват и предпочитат, осъзнаваме отговорността да ставаме все по-добри, защото нашите потребители го заслужават!", заяви тя, приемайки приза.

От компанията се гордеят както с лечебните свойства на водата, така и с хилядолетната история на изворите, от които са пили императори и царе. Сведения за свойствата на водата в Хисаря има още от времето на траките, а славата й се пребе до ден днешен славата за целебните й сили се предава през вековете до ден днешен.

Не случайно в града на здравето - Хисаря е основано първото предприятие за бутилиране на минерална вода у нас. Това е и една от многото причини марката да е добре позната на българския потребител и да е неотменна част от неговия избор.

Самата класация "Любими марки" се основава само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. В десетото си юбилейно издание тази година участваха над 42 000 потребители, а за финалисти в Топ 3 се бориха 350 марки в общо 35 категории.

 

Най-четените