Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път

А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път (Нина Неделчева-Георгиева, експерт „Външни комуникации“ в А1 България (вдясно) Снимка: А1
А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път (Нина Неделчева-Георгиева, експерт „Външни комуникации“ в А1 България (вдясно)

За шести пореден път А1 получи признание за най-предпочитаната марка сред българските потребители в категория "Телекомуникации".

Това стана ясно от резултатите в онлайн анкетата "Любимите марки" за 2024 година, в която бяха регистрирани 1 542 678 гласа. В три отделни кръга, проведени през юни, класацията се определя от избора на потребителите.

През тази година А1 привлече подкрепата на най-голям брой участници в гласуването и заслужено спечели своето единадесето отличие и шесто поредно първо място в класацията.

"Получаваме признание за най-предпочитаната марка в категория "Телекомуникации" за шеста поредна година, но всеки път наградата ни изпълва с гордост и удовлетворение, защото това е награда от нашите потребители. Благодарни сме, че получаваме тяхното признание за висококачествените услуги и иновативни решения, за които всеки от нашите талантливи служители има принос", заяви Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации", А1 България.

А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път Снимка: А1
А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път

За 15-а поредна година класацията "Любимите марки" се провежда на базата на гласовете на потребителите, като за разлика от други подобни инициативи не разчита на жури при номинациите, а единствено на потребителските предпочитания и не включва специални пазарни критерии.

По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за марките.

Тагове: ad блок, а1






 

Най-четените