Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

А1 ще компенсира всички клиенти на мобилни услуги, независимо дали са изпитвали затруднения

А1 ще компенсира всички клиенти на мобилни услуги, независимо дали са изпитвали затруднения Снимка: А1

А1 приема с голяма отговорност ролята си да предоставя възможности за свързаност за милиони клиенти в страната.

В знак на извинение за временните затруднения с 2G и 3G мрежата на 29 април, компанията ще предостави неограничени възможности за комуникация - минути, мегабайти и скорост, на всички свои клиенти на мобилни услуги.

Компенсацията за причиненото неудобство ще важи през целия месец май и може да бъде заявена през Моят А1. От нея ще могат да се възползват всички клиенти, независимо дали са наблюдавали смущения във входящите и изходящите си обаждания по време на периода.

По този начин А1 ще даде възможност на повече хора в страната да общуват спокойно и да се възползват от неограничени минути, мегабайти и скорост по време на изпълнения с празнични дни и абитуриентски балове месец май. Потребителите, които предпочетат да посветят тези дни на пролетни пътувания и ваканции, могат да се възползват и от изгодните условия на роуминга от А1.

По време на временните смущения абонатите на компанията, които използват VoLTE и VoWIFI, можеха да продължат да провеждат разговори безпроблемно. Затова А1 препоръчва на клиентите редовно да проверяват настройките на своите мобилни устройства и по възможност да активират тези функционалности.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
Тагове: ad блок, a1, а1
 

Най-четените