Емблематичният модел маратонки Creeper на Риана и PUMA се завърна! Но този път той е по-голям и по-дързък от всякога.
Измислен и проектиран от Риана, Creeper Phatty довежда класическия Creeper до екстремност с огромен дизайн и смели цветове. Новият FENTY x PUMA Creeper се предлага в три цвята за всички възрасти и полове, истинска семейна афера.
Серията се предлага по целия свят на puma.com, а от днес вече е наличен и в България в магазина на PUMA в Paradise center, София.
Crepper Phatty е изработен от велур, с подплатена релефна лента, лого на Fenty с релефно означение на езика и специалната гумена подметка. Предлага се в три различни цвята - емблематичното черно и бяло, ярко синьо със зелен акцент и лавандулово с черешово червен акцент.
"Взехме нашия OG Creeper и го направихме по-голям и по-лош", каза Риана. "Когато проектирахме Creeper Phatty, искахме да преоткрием OG Creeper, който е обичан от толкова много хора. Това е класически силует, така че завръщането му трябваше да бъде голямо."
"Оригиналният Creeper промени играта за нас", каза Мария Валдес, главен продуктов директор в PUMA. "Знаехме, че е време да го върнем. Тази обувка има универсална привлекателност и сме свидетели на огромно вълнение на потребителите за завръщането на силуета. Развълнувани сме, че не само можем да надградим съществуващия силует с Creeper Phatty, но и да разширим нашето предлагане за цялото семейство."
Phatty означава допълнителна увереност, допълнителен стил, допълнително от всичко. Визията на Риана е да върне Creeper, но по смел и културно подходящ начин.
Оригиналният Creeper е пуснат на пазара през септември 2015 г., по онова време нова версия с платформа на емблематичните маратонки Suede на PUMA. Този силует е обявен за "Обувка на годината" от Footwear News през 2016 г. и не само трансформира културата на маратонките, но и напълно сменя възприятието за марката PUMA през последното десетилетие.