Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Грация и финес в благотворителния календар на Fibank за 2024 година

Фокусът тази година са климатичните промени и стойността на водата
Фокусът тази година са климатичните промени и стойността на водата

На специално събитие в София Fibank (Първа инвестиционна банка) представи своя луксозен календар за 2024 година.

Банката спази традицията си календарът да е с благотворителна цел и с него да насочи вниманието ни към важни обществени каузи и теми.

Тази година фокусът е върху една "гореща" тема - изменението на климата, стойността на водата и опазването ѝ като незаменим природен ресурс за цялото човечество.

Всичко това е представено посредством грацията и финеса на Златните момичета на българската художествена гимнастика.

"Календарът за 2024 г. за поредна година предизвиква широката общественост да помисли върху устойчивото развитие", посочи Илона Станева, директор "Маркетинг и реклама" във Fibank.

"Водата е един от най-важните фактори не само за човешкия живот, а изобщо за устойчивостта и неслучайно е заложена като един от 17-те стълба на устойчивост на ООН", допълва тя.

Разбира се, централно място в цялата концепция заемат изящните и талантливи момичета от Българската федерация по художествена гимнастика, които изпълняват впечатляващите си композиции на фона на водни фигури.

За целта даже е изграден специален басейн, послужил като основа за съвсем нелеката 3-дневна фотосесия.

Но нашите момичета ни споделиха, че са се забавлявали през цялото време, а най-важното е, че в крайна сметка нито една от тях не е настинала въпреки цялата вода наоколо.

Зад реализацията на проекта стои екипът на рекламна агенция KIWI Advertising, a уникалните кадри са дело на фотографа Петър Пешев.

Както всяка година, и тази календарът на Fibank има не само социална, но и благотворителна кауза. Всички събрани средства ще бъдат използвани изцяло в полза на федерацията ни по художествена гимнастика.

При миналогодишната кампания са събрани 13 727 лв., които впоследствие са удвоени от Fibank. Тогава фокусът е върху специфичните плодове и зеленчуци за България, като всички календари са били изработени от рециклируема хартия.

Тазгодишното издание на благотворителния календар ще бъде предлагано на символична цена от 10 лева до края на януари всеки клон или офис на банката в цялата страна.

В края на кампанията Fibank отново ще удвои събраната сума.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените