Противоепидемичните мерки, стоенето пред компютър и напрегнатия ни живот налагат редовна профилактика и внимателна грижа за зрението. А сега тя вече е по-достъпна от всякога.
Българите вече имат възможността да обърнат внимание на зрението си, без да правят компромиси с месечния си бюджет, tbi започва партньорство с директния вносител на висококачествени диоптрични, защитни и слънчеви очила SkyOptic.
По този начин клиентите вече могат да закупят очила на 4 равни вноски с 0% оскъпяване както във физическите магазини в страната, така и в онлайн магазина на SkyOptic.
Освен това всеки клиент, който си закупи очила, има възможност да посети безплатен очен преглед при специалист в очните кабинети на веригата оптики.
Има и изненади по повод наближаващия Свети Валентин - през месец февруари всички клиенти на SkyOptic могат да се възползват от промоционалната възможност да закупят един модел слънчеви или диоптрични очила на редовна цена и да получат втори модел безплатно.
Проблемите със зрението са все по-често срещани сред хора от различни възрасти. Такава е тенденцията през последните години, особено след масовото навлизане на дистанционната работа и обучение по време на пандемията. Липсата на редовна профилактика задълбочава проблема, а противоепидемичните мерки допълнително затрудниха или отложиха медицинските прегледи, включително тези при офталмолог.
Редовните очни прегледи са от решаващо значение за ранното диагностициране и успешното навременно лечение, особено при децата. Сега, две години по-късно, специалистите от SkyOptic отчитат ръст в продажбите на диоптрични очила.
Специалистите очертават положителна тенденция - все повече хора обръщат внимание на зрението си и търсят консултация за защитни очила при работа с електронни устройства или преглед за корекция на зрението.
"Заради многото дигитални екрани в ежедневието, все повече хора предприемат навременни мерки за защита от вредните излъчвания. Препоръчително е на всеки две години да се извършва профилактичен очен преглед, а при хората с проблем е хубаво това да се прави един път в годината. Сега, благодарение на колаборацията ни с tbi, всеки ще може да закупи нужните очила и да плати за тях по-късно, без оскъпяване", коментират от SkyOptic.
"Заради високата инфлацията през последната година, голяма част от стоките и продуктите продължават да бъдат непосилни за джоба на българите. За грижата за здравето обаче компромиси не трябва да се правят. Затова, заедно с нашите партньори от SkyOptic, улесняваме достъпа на българските потребители до висококачествени очила", коментира Надежда Коцинова, ръководител "Търговски партньорства" в tbi.
Тя допълва, че сега грижата за зрението е 4 пъти по-достъпна - клиентите могат да разсрочат сумата за нужните очила и да ги изплащат без оскъпяване на 4 равни вноски.
Финансовият инструмент за плащане на части на tbi е предпочитано решение за близо 20 000 търговски локации в България, Румъния и Гърция, които са го имплементирали в онлайн и физическите си магазини.