Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Какъв тип Black Friday купувач си?

В кампанията всеки от тях ще може да открие нещо за себе си Снимка: iStock
В кампанията всеки от тях ще може да открие нещо за себе си

Часове ни делят от eMAG Black Friday, който започва на 19 ноември рано сутринта.

За дългоочакваното шопинг събитие на платформата за онлайн търговия са осигурени оферти за над 1,5 милиона броя продукти на склад от най-разнообразни категории - смартфони, телевизори и HI-Fi аудио, малки и големи домакински уреди, ИТ и лаптопи, продукти за лична грижа и парфюми, автомобилни гуми и артикули за автомобили, стоки за дома, градината и хоби, играчки и продукти за бебета и деца, мода, спорт и други.

Интересът към кампанията обикновено е много голям, като според проучване на Kantar* 7 от 10 българи от градското население планират да купят нещо на Black Friday, а над 20% от анкетираните са предвидили бюджет над 500 лв. В същото време броят на продуктите е ограничен и за да успеем да вземем желаните стоки, е добре да се подготвим.

От eMAG са направили специално интерактивното ръководство, с помощта на което можем да регистрираме акаунт на платформата или, ако вече имаме такъв, да проверим нивото си на готовност за техния Black Friday.

А в предстартовата треска ние събрахме основните типове Black Friday приключенци - в кампанията всеки от тях ще може да открие нещо за себе си.

Отличникът на класа

Те се подготвят отрано, следят и сравняват цени и параметри, а в деня на кампанията са станали поне час по-рано, изпили са си кафето и педантично рифрешват, за да са сред първите, които ще "влязат" във виртуалния магазин. Отличниците не се разсейват - те са тук, за да победят; имат готов списък и точен бюджет и следват стриктен план. След като са си взели каквото им е нужно, с чувство за успешно положен изпит се заемат със следващата задача.

Джакпот ентусиасти

За тях всичко е въпрос на шанс, дори и Black Friday. Влизат в платформата и започват да превъртат офертите сякаш са пред еднорък бандит в Лас Вегас. Надеждата е да ударят джакпота - страхотно предложение, за което всички ще им завиждат.

Коледни елфи

Празниците могат да са стресиращи, особено ако трябва да се вземат подаръци за цялата рода и децата, за неочаквани коледни гости и за всеки случай, ако нещо се повтаря под елхата. За онези, които не искат да си причиняват истерично тичане по магазини и търсене в последния момент, Black Friday е истинският подарък - в кампанията могат не само да вземат за всекиго по нещо, но и да си спестят време, нерви и пари и през декември да се насладят пълноценно на празничното настроение.

Случайните минувачи

Те виждат пост на някой познат за кампанията и спонтанно решават да проверят дали ще си харесат нещо. Заплесват се по многото оферти и могат да прекарат часове браузвайки, въпреки че "само са се отбили". В крайна сметка си вземат втора хлебопекарна заради някоя много важна функция, която сегашната им няма, или се оказва, че са си купили бормашина и сега ще трябва да правят ремонт.

Party people

За тях всичко е повод за празник и Black Friday не прави изключение. Уговарят се с приятели кой какво ще вземе от кампанията, подхождат с ентусиазъм и споделят всяка минута в социалните мрежи. По време на събитието този тип купувачи се чувстват като на приятно гости, пазаруват с лекота и забавлявайки се.

И аз съм човек

Тихите води, които обикновено се грижат за всички около тях и нямат претенции, но веднъж годишно решават да си угодят със замах. Те се устремяват към Black Friday офертите като деца в сладкарница - вземат си и дрехи, и велоергометър, и нещо за хобито, което ще започнат, и нов телефон... Веднъж се живее, а има достатъчно време да си разумен.

*Националното представително проучване е проведено от Kantar Румъния по поръчка на eMAG сред 1008 респонденти на възраст между 18 и 55 години, живеещи в цялата страна, в периода 19-31 октомври 2021 г.

Снимка: eMAG
 

Най-четените