Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

„Колкото повече Дядо Коледовци, толкова по-добре“ или как „Един Дядо Коледа не стига“

Dara Ekimova, Coca-Cola и защо добрините са заразни Снимка: Coca-Cola
Dara Ekimova, Coca-Cola и защо добрините са заразни

Коледа се приближава със същата скорост, с която ароматът на мандарини, канела и елхи завладява въздуха около нас.

А докато празничният сезон разгръща своята прелест, кара ни да забавим темпото и ни дава онези незаменими моменти с най-близките ни, няма как да не си припомним, че Коледа не е само подаръци под елхата.

Тя е и време, в което да сме по-добри и по-отзивчиви едни с други.

Именно затова Coca-Cola също иска да ни вдъхнови да се стремим да подаряваме не само красиво опаковани пакети с огромни панделки, но преди всичко искрени и топли жестове на доброто.

Снимка: Coca-Cola

И да сме с щедри сърца - поне колкото Дядо Коледа, защото, хей, всъщност само един усмихнат белобрад старец никога не стига.

А защо е важно да правим поне по едно малко добро дело всеки ден, защо доброто е, за да се споделя с околните, и въобще, колко е важно да следваме добрия пример?

За тези и още въпроси, свързани с призива #СподелямеДоброто, си говорим с прекрасната Dara Ekimova, която е посланик на кампанията на Coca-Cola "Един Дядо Коледа не стига" и пример за човек, ангажиран с редица социално отговорни теми и каузи в помощ на хората в нужда.

- Привет, Дара! Разкажи ни малко повече за благотворителните каузи, с които си ангажирана напоследък?

Последният ми музикален проект - песента "Дишам" - засяга темата за менталното здраве и е моят начин да изразя подкрепа към всички, които преминават през труден период и се борят с натрапчиви мисли.

Иска ми се през следващата година да дам още повече гласност на този проблем, за да има смисъл за повече хора, които се чувстват сами. Особено близки чувствам и каузите на "Операция: Плюшено мече", които в продължение на 15 години сбъдват детски мечти.

- Как коледната кампания на Coca-Cola те вдъхнови да споделяш повече?

Да споделяш е смислено, а Coca-Cola определено знае как да те докосне с посланията си и да ангажира голяма аудитория с всеки свой проект. Съдържанието на бранда по време на коледните празници, а и не само, винаги е било част от живота ми.

Обединението и споделеността, които са водещ мотив в кампаниите на Coca-Cola, са причината да искам да се асоциирам с каузите им и да ги подкрепям искрено.

- Как ти и Coca-Cola вдъхновявате околните да последват примера ти и да споделят и да правят повече добро?

Като посланик на две от кампаниите на бранда се чувствам отговорна да запозная колкото е възможно повече мои последователи и близки с инициативите и резултатите, които Coca-Cola постига всяка година.

Ако успея лично да вдъхновя поне един човек, който да се включи в някоя от каузите или да направи добро и мило за някой друг, та дори и напълно непознат, мисията е изпълнена.

- Защо е важно всеки да прави поне едно малко добро всеки ден?

Добрините са заразни!

Носят усещане за смисъл, щастие и създават положителен цикъл около нас. Вярвам, че подобряват междуличностните отношения и създават по-силна връзка и взаимно уважение.

- Как поддържаш твоя "вътрешен Дядо Коледа" - не само по Коледа, но и през цялата година?

Опитвам се да бъда внимателна и отзивчива с всеки по всяко време на годината.

Снимка: Coca-Cola

- Защо, както казват и от Coca-Cola, един Дядо Коледа не стига (и то не само по Коледа)?

Защото, както си говорихме и по-рано, доброто е заразно, а една добра кауза има нужда от много посланици и чистосърдечни същества, които да се борят за нея.

Сговорна дружина планина повдига, затова колкото повече Дядо Коледовци, толкова по-добре.

- Разкажи ни и малко повече за "Операция: Плюшено мече" и как Coca-Cola подпомага организацията и нейните събирателни кампании?

"Операция: Плюшено мече" се грижи за деца в неравностойно положение. Вече за пета поредна година Coca-Cola я подкрепя с финансова помощ, рекламни кампании и организация на събития, които съдействат за набирането на средства.

Брандът се включва в "Операция: Плюшено Мече", като дава възможност на всеки да помогне. Сдружение "Операция: Плюшено Мече" създава страхотни комплекти с много любов, които всеки желаещ може да спечели, като се регистрира с кода под капачката в Coca-Cola App.

А Coca-Cola на свой ред ще дарят 40 000 лв. в подкрепа на сдружението при събрани 2 500 точки в приложението. Страхотно е, че заедно подаряваме чудеса.

 

Най-четените