Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Не магия, а грим - Catrice и Essence вдигат тост за красотата и бъдещите си планове

Марките се обединяват в грижата за потребителите си и планетата Снимка: Sandro Arabyan
Марките се обединяват в грижата за потребителите си и планетата

Два големи бранда на едно място, отличителния вокал на Елена Брусарска, мелодичните хаус ритми на DJ Marten, блясък, игри, грим, предизвикателства и много снимки.

Така Essence & Catrice отпразнуваха изпращането на лятото и любовта към качествената бюти козметика.

Под надслова "Не магия, а грим... защото красотата може да бъде забавна" водещите брандове на пазара с декоративна козметика Catrice и Essence събраха редица видни представители на българските медии и хайлайф.

В приказна атмосфера и магическа градина, отличаващи елегантния почерк на Catrice и младежкия дух на Essence, лидерите на двете марки направиха заявка за ново и по-мащабно разрастване на българския пазар.

А многобройните журналисти, инфлуенсъри и популярни личности отбелязаха старта на плановете им с вкусна храна, коктейли и подаръци. 

Снимка: Sandro Arabyan

Забавлението беше гарантирано благодарение на специална "Ring for magic" - стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади.

За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха грим мастъри, част от активацията "Колело на късмета" с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна грим визия.

Снимка: Sandro Arabyan

Като марка номер едно в Европа по продажби, Essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството.

Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира естествените и веган съставки в своите продукти, гарантирайки за безопасност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС.

"Бъдещите ни планове за Essence и Catrice в България са амбициозни и виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, давайки им възможност да подчертаят своята уникална красота, оставайки верни на принципите си и грижата към природата", споделя Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.

Снимка: Sandro Arabyan

Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото "Това не е магия, това е грим", Catrice поема отговорност както към потребителите, така и за околната среда.

Техният козметичен бранд е изградена върху четири пилона за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност.

Catrice е бранд посветен на това да бъде 100% веган*, подкрепяйки инициативи за опазване на околната среда и активно допринасяйки за опазването на планетата.

 

Най-четените