Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Приложението Моят А1 с по-интуитивна навигация, нов дизайн и повече възможности

Мобилното приложение за самообслужване на телекома е с нова по-удобна визия и подобрени функционалности за още по-лесно управление на най-използваните услуги Снимка: А1
Мобилното приложение за самообслужване на телекома е с нова по-удобна визия и подобрени функционалности за още по-лесно управление на най-използваните услуги

Редизайнът на приложението Моят А1, който е на разположение на клиентите на телекома, е с подобрена и по-интуитивна навигация, за да отговаря на нуждите на потребителите от още по-добро дигитално обслужване и изживяване.

Усъвършенстваният дизайн на Моят А1 е съобразен с актуалните тенденции и е разработен съвместно с водещи UI и UX дизайнери, така че да предоставя по-добро клиентско преживяване при управление на всички услуги от А1.

Обновеното мобилно приложение Моят А1 е с по-интуитивен и олекотен дизайн, и предоставя по-бърз и лесен начин за управляване на услуги и настройки за плащане на сметки, за проверка на потребление, с по-малко кликове и по-фокусирано съдържание.

Снимка: А1

Потребителите на Моят А1 ще намерят по-лесен начин за управление на карти, за плащане на фактури, достъпна и подробна разбивка на детайлите по фактура, без да е необходимо да свалят документи.

Важна промяна спрямо предишната версия на приложението е възможността потребителите да подписват договори онлайн, да следят статус на технически заявки, бързо да активират най-подходящия план роуминг според държавата, в която ще пътуват, да извършват сами настройки на Wi-Fi мрежата си, по-лесно да добавят допълнителни пакети и услуги в плана си, да управляват кредитния си лимит и да следят колко мегабайти и минути в роуминг им остават.

Профилите в апликацията се делят на титулярен и потребителски според това дали потребителят има договор с компанията или е ползвател, който няма договор с А1, а използва услуга, за която друг клиент е сключил договор.

Снимка: А1

За да се възползват от всички функционалности за управление и да имат видимост и достъп до всички услуги, потребителите e необходимо да имат титулярен профил. Ползвателите на конкретна услуга разполагат с ограничени права за управлението ѝ.

Приложението Моят А1 и неговата уеб версия на A1.bg дават възможност на потребителите за пълен контрол на услугите, полезни известия, плащане на сметки и преглед на детайлна информация бързо и лесно, 24 часа в денонощието през компютър или смартфон.

Клиентите могат да се възползват и от множество кампании с дигитални награди като част от функционалностите на Моят А1.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените