Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Vivacom дарява над 53 000 лева за олимпийските отбори по природни науки в юбилейното издание на „Жълти стотинки“

Събраните и дарени средства в десетте издания на инициативата са над 790 000 лева Снимка: Vivacom
Събраните и дарени средства в десетте издания на инициативата са над 790 000 лева

Vivacom отбеляза днес десетото юбилейно издание на Операция "Жълти стотинки"- най-дългосрочната дарителска инициатива на телекома, която подкрепя социални каузи за деца и младежи.

Телекомът събра 43 221 лева и дарява допълнителни 10 000 лева, по повод юбилея на инициативата.

Така общата сума от над 53 000 лева ще бъде дарена на Олимпийските отбори по природни науки за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика, химия и млади физици в международни състезания.

"Инвестицията в олимпийските състезатели по природни науки е инвестиция в младите хора, които в идните години ще бъдат двигател на иновациите и на научните постижения на страната ни. Българските ученици всяка година печелят медали в конкуренция със стотици от най-добрите гимназисти в света. Само за 2022 г. нашите олимпийци са спечелили 11 златни, 18 сребърни и 13 бронзови медали в най-престижните световни състезания и това е не само повод за гордост, но и показател за потенциала на следващото поколение таланти. Тази година им предстоят още силни състезания, където вярваме, че ще спечелят още много медали. Благодарим на Vivacom и Операция "Жълти стотинки" за тази изключителна подкрепа", сподели Вълкан Горанов, изпълнителен директор на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

Снимка: Vivacom

"Благодаря на всички партньори, посланици и дарители в Операция "Жълти стотинки", които я подкрепиха от създаването й през 2010 година до днес. За десетте издания на инициативата заедно събрахме и дарихме над 790 000 лева, с които подпомогнахме социално значими каузи за деца и младежи. Операция "Жълти стотинки" е пример, за това как обединени в своите усилия компании, медии и общество, могат да правят изключителни неща и да променят живота на деца в неравностойно положение към по-добро или да подкрепят младите хора в разгръщането на техните таланти. Дарителството е устойчива традиция във Vivacom и отразява нашата цел да бъдем социално отговорна компания, която помага за развитието на общностите и регионите - за период от 12 години телекомът e дарил близо 5,6 милиона лева за различни каузи и инициативи", сподели Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

Снимка: Vivacom

През десетте издания на Операция "Жълти стотинки" от 2010 година досега са подкрепени 5 каузи:

  • Създаването на първия Център за деца с дислексия и аутизъм.
  • Изграждане и функциониране на 2 центъра за временно настаняване от семеен тип за изоставени бебета - проект на фондация "Надежда за малките".
  • Изграждане и функциониране на 2 наблюдавани жилища за временен подслон на младежи, напуснали домовете за сираци - проект на Фондация за социална промяна и включване.
  • Подпомагане на функционирането на "Център за Надежда" за деца с множествени увреждания в София - проект на фондация "I can too".
  • Подготовка на олимпийските отбори по природни науки и участието им в международни състезания - проект на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

В десетото юбилейно издание на Операция "Жълти стотинки" средствата се събираха чрез дарения в специално обозначени касички в магазините на Vivacom и в обектите на над 50 партньора в цялата страна, чрез дарения през DMS номер или в дарителска сметка на сдружението.

Целта на инициативата е да обедини бизнеса, медиите и обществото около социално значими каузи, които имат нужда от финансова подкрепа, така че да наберат популярност и да станат самостоятелни и разпознаваеми, за да продължат да се развиват устойчиво в бъдеще.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените