Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

За шести път майонеза "Краси" е любима марка на българите

Над 42 000 души подкрепиха предпочитаните от тях марки в класацията за 2020 година Снимка: "Краси"
Над 42 000 души подкрепиха предпочитаните от тях марки в класацията за 2020 година

В единствената по рода си потребителска класация у нас майонеза "КРАСИ" държи първенството за шеста поредна година в категория "МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ".

Над 42 000 души подкрепиха предпочитаните от тях марки в класацията за 2020 година, като в първия етап гласувалите бяха над 7000, във втори близо 20 000, а в трети етап гласуваха над 15 000 души.

На финала в своята категория "Краси" заслужи първото място с резултат от над 5 000 гласа или с вота на 34% от всички гласували в третия финален етап.

С 5044 гласа, в последния кръг на класацията, участниците посочиха за Любима марка в раздел "БУТИЛИРАНИ ВОДИ" минерална вода "Хисар". Позната и обичана от поколения българи, известна като първата бутилирана вода в България, "Хисар" продължава да е предпочитана заради вкуса и безспорното си качество.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Майонеза "Краси" е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми. За своя четвъртвековен юбилей, през миналата година, компанията влезе и в Книгата на рекордите на Гинес с уникално събитие, на което бе напълнена кофичка с майонеза точно 1000 пъти по-голяма от оригиналната.

Така майонеза "Краси" стана първия продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, който печели престижното световно отличие на Гинес и е носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.

Най-четените