Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

История за подпалки

Изгорелият хангар (снимка: МО)
Изгорелият хангар (снимка: МО)

Това беше един от двата оцелели до днешен ден Лаз-7М (снимка: Чавдар Гърчев)
Това беше един от двата оцелели до днешен ден Лаз-7М (снимка: Чавдар Гърчев)

Бипланът По-2 се е произвел в десетки хиляди бройки, но в България бе запазен само един (снимка Чавдар Гърчев)
Бипланът По-2 се е произвел в десетки хиляди бройки, но в България бе запазен само един (снимка Чавдар Гърчев)

И тази реплика на КБ-1 изгоря в събота (снимка Чавдар Гърчев)
И тази реплика на КБ-1 изгоря в събота (снимка Чавдар Гърчев)

В изработването на репликата на Albatros F-2 бяха хвърлени десетки хиляди левове и безброй часове труд (сн. Чавдар Гърчев)
В изработването на репликата на Albatros F-2 бяха хвърлени десетки хиляди левове и безброй часове труд (сн. Чавдар Гърчев)

Периодично уникалният Arado 196 се докарва до този вид. После следват акции за набиране на средства
Периодично уникалният Arado 196 се докарва до този вид. После следват акции за набиране на средства

Така изглежда влекачът Sd.Kfz. 8 в края на 80-те, когато военноисторическият музей се намира на бул. "Скобелев"
Така изглежда влекачът Sd.Kfz. 8 в края на 80-те, когато военноисторическият музей се намира на бул. "Скобелев"

Същият влекач днес
Същият влекач днес

А така се съхранява машината в истински музей, някъде „на Запад"
А така се съхранява машината в истински музей, някъде „на Запад"