Юсеин Болт, най-бързият мъж на планетата и олимпийски шампион в спринта, се е прицелил в поредното рекордно представяне, предлагайки своите страст и скоростни инстинкти на екипа на Nissan, разработващ специална "Болт" версия на GT-R.
След световните му рекорди и трите златни медала от Лондон 2012, вчера Болт подписа специална сделка с Nissan Motor Co, Ltd, с която разширява ролята си на посланик на марката и на GT-R, който има максимална скорост 315 км/ч и става почетен "Директор на вълнението" на амбициозната световна маркетингова кампания на Nissan.
Като признание за приноса на Болт за спорта и неговата страст към автомобилите, главният оперативен директор на Nissan представи уникален GT-R, боядисан в златен цвят, който ще бъде продаден на търг и събраните средства ще бъдат предоставени на Usain Bolt Foundation (http://usainbolt.com/foundation/).
Постъпленията от онлайн търга, подробности за който ще има по-късно този месец, ще помогнат в работата на фондацията за създаване на образователни и културни възможности за децата и младите хора в родината на Болт, Ямайка.
Уникалният GT-R, който ще бъде пуснат на аукционната онлайн платформа на eBay, ще носи щампования подпис на Юсеин и специални интериорни елементи, изработени от истинско злато.
Новините за задълбочаване на връзките с Nissan съвпадат с обещанието на Болт да защити титлите си на лятната Олимпиада в Рио де Жанейро през 2016 г.
Като част от партньорството между Болт и Nissan вчера спринтьорът тества различни модификации на GT-R на изпитателния полигон на компанията край Опама, Япония. Неговите времена за реакция, ускорение и други параметри на стила му на управление ще бъдат използвани при разработването на специален "Bolt GT-R" за негово лично ползване.
Освен това, Болт ще започне работа с продуктовите специалисти на Nissan по лимитирана версия, която ще може да се поръча на пазарите, на които се предлага GT-R. Детайли за този проект ще бъдат обявени на по-късен етап.
Болт, който бе взет от токийското летище „Нарита" от пилота във Ф1 Марк Уебър, шофиращ GT-R, се очаква допълнително да допринесе за световната кампания "WHAT IF_" на марката.
Кампанията, в която централна роля се пада на култови продукти и важни технологични открития на компанията, украсяващи билбордове по летищата в целия свят, е част от средносрочния бизнес план Power 88 на Nissan. Неговата основна цел е завладяването на 8% пазарен дял и 8% оперативен марж.