Последният модел, носещ името Buick Riviera не се произвежда от почти 13 години, но наскоро стана ясно, че патентният отдел на General Motors е запазил като търговска марка легендарното наименование.
Това веднага възроди спекулациите, че ще има нов Riviera, който ще е базиран на концептуалното купе от 2007 година със същото наименование.
Но говорителят на Buick Ник Ричардс се опита да разубеди ентусиазма на медиите.
„Не бих разчитал много на това - заяви той пред Detroit News. - GM постоянно запазва и регистрира различни търговски наименования и марки."
Естествено, медиите в Детройт веднага заподозряха Ричардс в опит да отклони вниманието им от новия модел на Buick, по който компанията работи усилено.
И най-вероятно, скоро ще видим Buick Riviera - добре познато име, озовало се на борда на спортно купе, което трябва да промени имиджа на марката - и досега се смята, че Buick си купуват по-възрастните шофьори и основно пенсионерите. И в General Motors искат да променят това.