Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

10 неща, които видяхме на салона в Женева

Протест по време на пресконференция на VW
Скандалът със световни размери „Дизелгейт” все още не е отминал, а британският комик Саймън Бродкин припомни за това, прекъсвайки представянето на обновения Up Beats от шефа на поделението за леки автомобили на VW Юрген Щакман.
Протест по време на пресконференция на VW
Скандалът със световни размери „Дизелгейт” все още не е отминал, а британският комик Саймън Бродкин припомни за това, прекъсвайки представянето на обновения Up Beats от шефа на поделението за леки автомобили на VW Юрген Щакман.

Bugatti остава на върха
Как да заместиш най-бързата кола на света? Като създадеш още по-бърз автомобил. Това е логиката на Bugatti, където се появи Chiron – 1500 конски сили, W16 мотор с четири турбини и максимална скорост, ограничена на 467 км/ч. Цената обаче е притеснително висока – 2,4 милиона евро.
Bugatti остава на върха
Как да заместиш най-бързата кола на света? Като създадеш още по-бърз автомобил. Това е логиката на Bugatti, където се появи Chiron – 1500 конски сили, W16 мотор с четири турбини и максимална скорост, ограничена на 467 км/ч. Цената обаче е притеснително висока – 2,4 милиона евро.

Турбото не може да превземе всичко
Турбото се завръща триумфално в световното автомобилостроене, включително и в гамата на пуристи като Porsche и Ferrari. Но 911R с 4-литровия си атмосферен боксер е приятно изключение. Да, атмосферните мотори никога няма да изчезнат.
Турбото не може да превземе всичко
Турбото се завръща триумфално в световното автомобилостроене, включително и в гамата на пуристи като Porsche и Ferrari. Но 911R с 4-литровия си атмосферен боксер е приятно изключение. Да, атмосферните мотори никога няма да изчезнат.

Компаниите имат нужда от алтернативи
Големите компании са наясно, че не могат да предлагат едни и същи коли на различните си типове клиенти, както и че няма никаква гаранция, че ще уцелят вкусовете им. Това в пълна сила важи и за задвижването на автомобилите – ДВГ, на електричество или хибриди, това многообразие няма да отмине скоро.
Компаниите имат нужда от алтернативи
Големите компании са наясно, че не могат да предлагат едни и същи коли на различните си типове клиенти, както и че няма никаква гаранция, че ще уцелят вкусовете им. Това в пълна сила важи и за задвижването на автомобилите – ДВГ, на електричество или хибриди, това многообразие няма да отмине скоро.

Италианското автомобилостроене се събужда
Сега Италия предлага смислени автомобили и интересни производствени съюзи. 124 Spider на FIAT е нещо повече от вариант на Mazda MX-5, а вече има и версия Abarth. Алфистите видяха гамата Giulia на Alfa Romeo, а Maserati показа първия си SUV – Levante.
Италианското автомобилостроене се събужда
Сега Италия предлага смислени автомобили и интересни производствени съюзи. 124 Spider на FIAT е нещо повече от вариант на Mazda MX-5, а вече има и версия Abarth. Алфистите видяха гамата Giulia на Alfa Romeo, а Maserati показа първия си SUV – Levante.

DB11 на Aston Martin трябва да е успешен
Звучи като клише, но DB11 ще е решаващ модел за бъдещето на британската марка. DB9 и Vantage са на пазара от над десетилетие и смяната е наложителна. На живо DB11 е страхотен и има всички шансове да успее.
DB11 на Aston Martin трябва да е успешен
Звучи като клише, но DB11 ще е решаващ модел за бъдещето на британската марка. DB9 и Vantage са на пазара от над десетилетие и смяната е наложителна. На живо DB11 е страхотен и има всички шансове да успее.

Французите се връщат на първа редица
Новият Renault Scenic е страхотен, а главният дизайнер на марката Лорънс ван дер Акер явно е успял да намери начин да съживи този сегмент, който се сви драстично в последните 20 години. Просто практичността на MPV се съчетава с щипка SUV гени.
Французите се връщат на първа редица
Новият Renault Scenic е страхотен, а главният дизайнер на марката Лорънс ван дер Акер явно е успял да намери начин да съживи този сегмент, който се сви драстично в последните 20 години. Просто практичността на MPV се съчетава с щипка SUV гени.

Парите не винаги означават добър вкус
Новата френска компания Bee Bee Automotive поднесе изненада с нелепо странния Bee Bee XS, освен това винаги може да разчитате на някой като Mansory да ви покаже, че кичът няма граници.
Парите не винаги означават добър вкус
Новата френска компания Bee Bee Automotive поднесе изненада с нелепо странния Bee Bee XS, освен това винаги може да разчитате на някой като Mansory да ви покаже, че кичът няма граници.

Кросоувърите не са отговор на всички проблеми
Вече всички марки предлагат или ще предлагат такива модели – от Kia до Bentley, а на пазара предстои да излязат нови попълнения. До края на десетилетието се очаква, че 25% от продажбите ще са на кросоувъри. Серджо Маркионе обяви, че Ferrari няма да се включи в тази лудост и светът си отдъхна.
Кросоувърите не са отговор на всички проблеми
Вече всички марки предлагат или ще предлагат такива модели – от Kia до Bentley, а на пазара предстои да излязат нови попълнения. До края на десетилетието се очаква, че 25% от продажбите ще са на кросоувъри. Серджо Маркионе обяви, че Ferrari няма да се включи в тази лудост и светът си отдъхна.

Дали автомобилните изложения не са ретро?
Нови модели, обградени от хубави момичета, а между тях се щурат заети мъже с костюми? Сякаш сме се върнали в XX век? Tesla има някои добри идеи в тази насока, но със сигурност цялата индустрия ще измисли нещо ново в близко бъдеще.
Дали автомобилните изложения не са ретро?
Нови модели, обградени от хубави момичета, а между тях се щурат заети мъже с костюми? Сякаш сме се върнали в XX век? Tesla има някои добри идеи в тази насока, но със сигурност цялата индустрия ще измисли нещо ново в близко бъдеще.