За мнозина Е39 М5 е „5-ата серия с най-изчистен дизайн”. Да не забравяме и отличния 5-литров V8 мотор.
Чудото на Honda със средноразположен двигател. Може би недостатъчно мощен, но със страхотен дизайн, истинска икона.
Класическо купе със страхотни пропорции и някои забележки към поведението на колата.
Може би най-елегантната 7 серия в историята на BMW, големи прозорци и красиви форми.
Изключително ексклузивен модел, който се появи в средата на 90-те години на цена от половин милион долара.
ZR1 е еманацията на най-хубавото, което може да ни предложи един Corvette плюс класически вече дизайн.
Кой друг ще скрие дръжките на вратите под въздухозаборниците? Класика, осигуряваща страхотно настроение зад волана.
Това е първият модел на Jaguar, разработен, след като компанията мина под контрола на Ford.
Шик автомобил за почитателите на по-странните форми. Не допадна на масовия вкус, но собствениците му го обожават.
Един от символите на 90-те години, какво повече да кажем?
Първият GT3 вариант на популярния Porsche 911.
С този модел 6-цилиндровият двигател стана част от гамата на М3.
Спортен модел, но с предно предаване и характерна за SAAB осанка.
Проект с трудна съдба, но дал на света един страхотен и все още недооценен супер автомобил.
Diablo дебютира с нов дизайн, започнат от Марсело Гандини и довършен от Том Гейл от Chrysler.
Esprit V8 се появи в самия край на ерата на автомобилите с клиновидна форма.
Maserati се опита да възроди 3500GT от 60-те години и пое по пътя към печелившите модели.
Страхотен хит в цял свят, достъпен и динамичен кабриолет.
Една от японските икони на 90-те години, задвижвана от роторен двигател.
Първото поколение на Elise се произвежда от 1997 до 2001. Колата е кръстена на внучката на Романо Артиоли, президентът на Lotus по това време.
Още японска легенда, дори Джеръми Кларксън я хареса и я определи за една от най-добрите коли в света.
Модел, напълно непознат в Европа, създаден в опит да се спаси потъващия бранд Oldsmobile. Неуспешно, както се оказа.
Невероятното творение на Гордън Мъри показа „приложната аеродинамика”, още един от символите на 90-те години.
Boxster се появи през 1996 и последвалият грандиозен пазарен успех в цял свят заличи загубите на Porsche до този момент.
Няма как да сбъркате един от фаворитите на почитателите на тунинга, достъпен японски супер автомобил.
През 1993 500SL продължи традицията на Mercedes да предлага спортни кабриолети.
Томи Макинен беше една от големите рали звезди на 90-те години, заедно с него и Evo версиите на Lancer, в случая кола от група N за всеки ден.
Един от най-интересните дизайни на 90-те, съчетан с почит към първото поколение на GTV
Производството стартира през 1998, реверанс към Auto Union и фаворит на купувачите в цял свят.
Огромен V10 и автомобил, останал встрани от най-новите технологии, опасен, но и много забавен за каране.