Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Бъдещето е (почти) тук - електромобилите, за които нямаме търпение

Девет от най-любопитните предложения в EV-класа можете да видите в нашата галерия: Снимка: Aspark Company
Девет от най-любопитните предложения в EV-класа можете да видите в нашата галерия:

Aspark OwlТова ще е един от първите опити на японска компания за създаването на електрическа хиперкола. Тя ще има 1984 конски сили и максимален пробег от 450 километра с едно зареждане. Скоростомерът ще е разчетен до 400 км/ч, но всичко това идва на своята цена от 3,2 млн. долара. От Aspark Owl ще бъдат произведени само 50 бройки, а доставката им ще започне още тази година. Снимка: Aspark Company
Aspark Owl

Това ще е един от първите опити на японска компания за създаването на електрическа хиперкола. Тя ще има 1984 конски сили и максимален пробег от 450 километра с едно зареждане. Скоростомерът ще е разчетен до 400 км/ч, но всичко това идва на своята цена от 3,2 млн. долара. От Aspark Owl ще бъдат произведени само 50 бройки, а доставката им ще започне още тази година.

Byton M-ByteТози красив електрически седан беше показан още през януари 2020 г., но пандемията забави производството му. Сега китайският стартъп Byton планира да наводни пазара с електромобили от SUV сегмента и първи подред е M-Byte. Той има 408 конски сили, пробег от 390 километра и ще се предлага на приличната цена от около 45 хил. долара. Трябва да е на пазара в средата на 2021 г. Снимка: Byton
Byton M-Byte

Този красив електрически седан беше показан още през януари 2020 г., но пандемията забави производството му. Сега китайският стартъп Byton планира да наводни пазара с електромобили от SUV сегмента и първи подред е M-Byte. Той има 408 конски сили, пробег от 390 километра и ще се предлага на приличната цена от около 45 хил. долара. Трябва да е на пазара в средата на 2021 г.

Fisker OceanТова е стилен SUV със соларен панел на покрива, който също е дело на стартъп. Ocean пък трябва да бъде представен на автошоуто в Лос Анджелис този ноември, ако всичко е наред в завода на Fisker. Серийното производство е предвидено да започне във втората половина на 2022 г., но компанията се хвали, че вече има над 17 хил. резервирани бройки. Снимка: Fisker
Fisker Ocean

Това е стилен SUV със соларен панел на покрива, който също е дело на стартъп. Ocean пък трябва да бъде представен на автошоуто в Лос Анджелис този ноември, ако всичко е наред в завода на Fisker. Серийното производство е предвидено да започне във втората половина на 2022 г., но компанията се хвали, че вече има над 17 хил. резервирани бройки.

Genesis EssentiaЗа момента Essentia е на ниво концепция, но от Genesis планират да влезе в серийно производство през 2023 г. Тя е луксозен електрически седан, в който от Hyundai вече са инвестирали над 90 млн. долара. Останалото около електромобила за момента са слухове като това, че ще се хвали с 1900 конски сили и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за три секунди. Снимка: Genesis
Genesis Essentia

За момента Essentia е на ниво концепция, но от Genesis планират да влезе в серийно производство през 2023 г. Тя е луксозен електрически седан, в който от Hyundai вече са инвестирали над 90 млн. долара. Останалото около електромобила за момента са слухове като това, че ще се хвали с 1900 конски сили и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за три секунди.

Lagonda All-TerrainОт Aston Martin решиха, че Lagonda ще е техният бранд за изцяло електрически автомобили от по-високия клас. Един от първите модели обаче няма да е ниска спортна бегачка, а SUV, наречен красноречиво All-Terrain. Пробегът му ще е 480 километра с едно зареждане. Очаква се да бъде официално представен през 2023 г. Снимка: Aston Martin Lagonda
Lagonda All-Terrain

От Aston Martin решиха, че Lagonda ще е техният бранд за изцяло електрически автомобили от по-високия клас. Един от първите модели обаче няма да е ниска спортна бегачка, а SUV, наречен красноречиво All-Terrain. Пробегът му ще е 480 километра с едно зареждане. Очаква се да бъде официално представен през 2023 г.

Subaru SolterraSubaru в никакъв случай не бива да бъдат отписвани от електрическата надпревара. Те вече показаха първите продуктови снимки на Solterra, който ще е горе-долу с размерите на Toyota Rav4. За представянето на електромобила на пътя не се знае нищо, освен че ще е със задвижване на четирите гуми едновременно. Снимка: Subaru
Subaru Solterra

Subaru в никакъв случай не бива да бъдат отписвани от електрическата надпревара. Те вече показаха първите продуктови снимки на Solterra, който ще е горе-долу с размерите на Toyota Rav4. За представянето на електромобила на пътя не се знае нищо, освен че ще е със задвижване на четирите гуми едновременно.

Tesla RoadsterФеновете на Tesla вече очакват с нетърпение второто поколение на Tesla Roadster, което е предвидено да е на пазара през 2022 г. То обещава да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2 секунди и максимална скорост от над 400 км/ч. Двувратият спортен автомобил се предвижда да се фука с 990 километра пробег с едно зареждане. На обявена цена от 200 хил. долара е любопитно да се види дали Roadster ще отговаря на представянето си. Снимка: Tesla
Tesla Roadster

Феновете на Tesla вече очакват с нетърпение второто поколение на Tesla Roadster, което е предвидено да е на пазара през 2022 г. То обещава да ускорява от 0 до 100 км/ч за 2 секунди и максимална скорост от над 400 км/ч. Двувратият спортен автомобил се предвижда да се фука с 990 километра пробег с едно зареждане. На обявена цена от 200 хил. долара е любопитно да се види дали Roadster ще отговаря на представянето си.

Faraday Future FF91FF91 беше представен още през 2017 г. на Изложението за потребителска електроника, но оттогава сякаш изглеждаше, че никога няма да стигне до продукция. Сега стартъпът зад него обявява, че FF91 е готов за серийно производство. Електромобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,4 секунди заради своите 1500 конски сили. Максималният му пробег е 600 километра. Кога обаче ще е на пазара – няма точна информация. Снимка: Faraday
Faraday Future FF91

FF91 беше представен още през 2017 г. на Изложението за потребителска електроника, но оттогава сякаш изглеждаше, че никога няма да стигне до продукция. Сега стартъпът зад него обявява, че FF91 е готов за серийно производство. Електромобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,4 секунди заради своите 1500 конски сили. Максималният му пробег е 600 километра. Кога обаче ще е на пазара – няма точна информация.

Cadillac LyriqПървият изцяло електрически Cadillac е почти тук и ще дойде с над 480 километра пробег с едно зареждане. Компанията пази голяма част от детайлите покрай електромобила в тайна, но се знае, че ще поддържа ново поколение супербързо зареждане и ще има 33-инчов извит дисплей на инфотейнмънт системата. Очаква се да е на пазара през 2022 г. Снимка: Cadillac
Cadillac Lyriq

Първият изцяло електрически Cadillac е почти тук и ще дойде с над 480 километра пробег с едно зареждане. Компанията пази голяма част от детайлите покрай електромобила в тайна, но се знае, че ще поддържа ново поколение супербързо зареждане и ще има 33-инчов извит дисплей на инфотейнмънт системата. Очаква се да е на пазара през 2022 г.