Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новият Wrangler Rubicon - едно от най-мощните чудовища на Jeep

За първи път от 40 години насам Wrangler получава двигател с 8 цилиндъра Снимка: Jeep
За първи път от 40 години насам Wrangler получава двигател с 8 цилиндъра

Този Jeep Wrangler Rubicon няма да бъде играчка за всяко момче. Под капака се крият 470 конски сили, осигурявани от огромен, осемцилиндров двигател.

Масивният му вид не му пречи да ускорява от 0 до 100 км/ час за 4,5 секунди, което го прави един от най-бързите представители на своя клас.

За първи път от 40 години насам Wrangler получава двигател с 8 цилиндъра.

Според Скот Талън, мениджър по маркетинга на Jeep в САЩ, клиентите сами търсят подобни мощни автомобили. "Правим го, защото потребителите го искат", убеден е Талън.

Той визира редица фенове на марката, които модифицират двигателите на своите коли Jeep като им добавят осемцилиндрови двигатели допълнително. Други непрекъснато питат компанията кога ще предложи фабричен вариант с такъв двигател.

За огромната скорост, но и за нейното ограничение на помощ идват 33-инчови гуми със 17-инчови джанти.

И ако на асфалт Jeep Wrangler Rubicon може и да не прави впечатление от пръв поглед и дори да изглежда твърде тромав, създателите му са се постарали той да се представя повече от забележително, когато е офроуд.

Снимка: Jeep

Компанията твърди, че това е най-способният, бърз и маневрен Jeep що се отнася до каране по пресечен терен. За целта мощният двигател е снабден с осемстепенна автоматична скоростна кутия, която да осигурява неусетно превключване между трансмисиите. Брандът е категоричен, че няма да предлага вариант с ръчна скоростна кутия.

По външния вид на автомобила няма значителни промени.

Шасито е повдигнато с малко над 5 сантиметра, за да се подобри представянето по кални и каменисти пътища. Височината му позволява да преминава безпроблемно както през по-големи скали, така и през вода - Wrangler Rubicon може да нагази и да продължи да върви безпроблемно във вода с дълбочина до 90 см.

Останалите детайли като масивната предна решетка, идеално кръглите фарове и правите, лаконични линии, крещят, че това е именно Jeep и нищо друго.

Предното и задното окачване са модернизирани с високотехнологични амортисьори Fox, които са специално проектирани за Wrangler Rubicon. Към това идват и мощни спирачки, предвидени да действат безкомпромисно и на магистрала, и офроуд.

Снимка: Jeep

Профилът на автомобила е допълнително заздравен, но инженерите са осъзнали, че при подобно мощно чудовище едно от най-важните неща е охлаждането на мотора. Затова са снабдили тавана на автомобила с въздухозаборник, който гарантира, че осигурява достатъчно въздух за охлаждане на двигателя.

В предишни модели на Jeep въпросният въздухопровод беше монтиран под предното стъкло.

А ефективността на Wrangler Rubicon вече е тествана не къде да е, а по пътищата на САЩ, където застава до други високогабаритни коли.

Това, което от компанията държат да отбележат, е, че автомобилът не е тестван при пистови условия, защото смятат, че резките завои представляват сериозен риск за сигурността. За сметка на това тепърва ще можем да видим какво точно прави този Jeep при пресечени терени.

Снимка: Jeep

Неговият интериор също подсказва, че водещ в случая е бил комфортът на водача и неговите спътници. Седалките са дълбоки и удобни, тапицирани с естествена кожа, са съшити с уникални шевове в бронзов цвят. Облегалките за глава отговарят на същия стил.

За първи път воланът е фабрично облицован с естествена кожа и е снабден с възможно най-много бутони, от които да се контролира колата. Ще има опция за полуавтоматично управление, при което скоростите ще се сменят от волана.

Jeep Wrangler Rubicon трябва да бъде на пазара през пролетта на 2021 г.

Тогава ще бъде уточнена и цената, на която ще идва автомобилът.

Очевидно е, че той е предвиден предимно за американския пазар, макар че от компанията са убедени, че ще срещне своите фенове и на европейска почва.

 

Най-четените