Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

От 10 до 1: Най-агресивните зверове на Lamborghini

Lamborghini 350GT
Този модел е първото Lamborghini, което се показва пред света на автоизложението в Женева през 1964 г. като съперник на Ferrari. Колата се появява с V12 двигател с 270 конски сили и съвсем резонно предизвиква силно впечатление сред журналисти и фенове. За съжаление са създадени само 120 бройки от този шедьовър, така че би било доста трудно да го прибавите към колекцията си с ретро автомобили. Снимка: iStock
Lamborghini 350GT

Този модел е първото Lamborghini, което се показва пред света на автоизложението в Женева през 1964 г. като съперник на Ferrari. Колата се появява с V12 двигател с 270 конски сили и съвсем резонно предизвиква силно впечатление сред журналисти и фенове. За съжаление са създадени само 120 бройки от този шедьовър, така че би било доста трудно да го прибавите към колекцията си с ретро автомобили.

Lamborghini Aventador
Aventador, известен още като Дивия бик, дебютира на автосалона в Женева през 2011 г. И въпреки че първоначалната бройка, предвидена за производство, е 4000, тя бързо набъбва до 5000, след като се оказва, че всички желаят Aventador. Под капака на този звяр мъркат 690 коня и той достига скоростта от 100км/ч само за 2, 9 секунди. Днес Aventador е сред най-успешните модели на Lamborghini. Снимка: Pixabay
Lamborghini Aventador

Aventador, известен още като Дивия бик, дебютира на автосалона в Женева през 2011 г. И въпреки че първоначалната бройка, предвидена за производство, е 4000, тя бързо набъбва до 5000, след като се оказва, че всички желаят Aventador. Под капака на този звяр мъркат 690 коня и той достига скоростта от 100км/ч само за 2, 9 секунди. Днес Aventador е сред най-успешните модели на Lamborghini.

Lamborghini Diablo
Всички мъки на този свят могат да бъдат удавени в тази кола. Diablo е ултимативният дявол: той е първата кола на марката, която стига заветните 200км/ ч. Дяволът нежно заема мястото на своя предшественик Countach със своя деветдесетарски стил, роден от гения на Марчело Гандини. Суперавтомобилът развива 492 конски сили. Снимка: iStock
Lamborghini Diablo

Всички мъки на този свят могат да бъдат удавени в тази кола. Diablo е ултимативният дявол: той е първата кола на марката, която стига заветните 200км/ ч. Дяволът нежно заема мястото на своя предшественик Countach със своя деветдесетарски стил, роден от гения на Марчело Гандини. Суперавтомобилът развива 492 конски сили.

Lamborghini LM002
Ако има едно SUV на този свят, което си струва да бъде възкресено, то това е именно LM002: най-лудата кола на 80-те. Под капака му бушуват 455 к.с., а 100-те км се достигат за 7,7 секунди. Все пак, този модел е част от Lamborghini Militaria: коли, предназначени за шофиране във военни зони. Представете си само колко ще е сладък в пастелно розово. Снимка: Getty Images
Lamborghini LM002

Ако има едно SUV на този свят, което си струва да бъде възкресено, то това е именно LM002: най-лудата кола на 80-те. Под капака му бушуват 455 к.с., а 100-те км се достигат за 7,7 секунди. Все пак, този модел е част от Lamborghini Militaria: коли, предназначени за шофиране във военни зони. Представете си само колко ще е сладък в пастелно розово.

Lamborghini Huracan
Дори когато играят на сигурно, Lamborghini просто не успяват да направят скучен автомобил. Кръстен на майския бог на стихиите, Huracan е колата, която идва на мястото на Gallardo. Той се появява през 2014 г. в Женева и бързо превзема вниманието на автомобилните почитатели. До момента това е най-продаваната кола на марката: 14,022 урагана летят по улиците на света. Снимка: Getty Images
Lamborghini Huracan

Дори когато играят на сигурно, Lamborghini просто не успяват да направят скучен автомобил. Кръстен на майския бог на стихиите, Huracan е колата, която идва на мястото на Gallardo. Той се появява през 2014 г. в Женева и бързо превзема вниманието на автомобилните почитатели. До момента това е най-продаваната кола на марката: 14,022 урагана летят по улиците на света.

Lamborghini Espada
Espada е единственият четириместен модел на Lamborghini, който не е SUV. С 3,9-литров V12 двигател и 321 коня, моделът е доста впечатляващ за 70-те години на 20 век. Тази кола също е дело на легендарния Марчело Гандини, дизайн бащата на Miura и Countach. Може да изглежда малко особено, но би било много елегантно да го шофираме по улиците на Ел Ей. Снимка: Wikimedia Commons
Lamborghini Espada

Espada е единственият четириместен модел на Lamborghini, който не е SUV. С 3,9-литров V12 двигател и 321 коня, моделът е доста впечатляващ за 70-те години на 20 век. Тази кола също е дело на легендарния Марчело Гандини, дизайн бащата на Miura и Countach. Може да изглежда малко особено, но би било много елегантно да го шофираме по улиците на Ел Ей.

Lamborgini Murcielago
Murcielago прилича на театрален автомобил, който е проектиран единствено, за да спира дъха с външния си вид, но това е далеч от истината. Сърцето и душата на този модел е шофьорското преживяване, изпълнено с наелектризиращи моменти и ускорен сърдечен ритъм. Наистина, на фона на някои по-съвременни суперколи, 580 к.с. не звучат като нещо шокиращо, но духът на този модел е това, което го прави специален. Снимка: Getty Images
Lamborgini Murcielago

Murcielago прилича на театрален автомобил, който е проектиран единствено, за да спира дъха с външния си вид, но това е далеч от истината. Сърцето и душата на този модел е шофьорското преживяване, изпълнено с наелектризиращи моменти и ускорен сърдечен ритъм. Наистина, на фона на някои по-съвременни суперколи, 580 к.с. не звучат като нещо шокиращо, но духът на този модел е това, което го прави специален.

Lamborghini Sesto Elemento
6 елемента: земя, вода, въздух, огън, лудост и визия. Това съдържа рецептата, от която се ражда Sesto Elemento. Всъщност, името на модела не идва от елементите на природата, а индикира атомното число на карбона. Всичко в този модел е от карбон, дори колелата, и той тежи малко повече от един тон, въпреки че се радва на приличните 562 к.с. Снимка: Getty Images
Lamborghini Sesto Elemento

6 елемента: земя, вода, въздух, огън, лудост и визия. Това съдържа рецептата, от която се ражда Sesto Elemento. Всъщност, името на модела не идва от елементите на природата, а индикира атомното число на карбона. Всичко в този модел е от карбон, дори колелата, и той тежи малко повече от един тон, въпреки че се радва на приличните 562 к.с.

Lamborghini Countach
Трудно ще намерите Countach по  гаражите, но за сметка на това той има своето място по плакатите на тийнейджърите, расли през 70-те и 80-те. Това е колата, която ги е карала да мечтаят: идваща сякаш от друг свят, тя се появява за първи път през 1971 г. в Женева. Наследникът на Miura често е бил обвиняван в изродски външен вид, но истината е, че единственото по-лошо от грозна кола, е скучна кола. А Countach не е нито едно от двете. Снимка: Getty Images
Lamborghini Countach

Трудно ще намерите Countach по гаражите, но за сметка на това той има своето място по плакатите на тийнейджърите, расли през 70-те и 80-те. Това е колата, която ги е карала да мечтаят: идваща сякаш от друг свят, тя се появява за първи път през 1971 г. в Женева. Наследникът на Miura често е бил обвиняван в изродски външен вид, но истината е, че единственото по-лошо от грозна кола, е скучна кола. А Countach не е нито едно от двете.

Lamborghini Miura
Когато Майлс Дейвис чупи крака си в катастрофа, докато шофира своето Lamborghini Miura, първият въпрос, който задава, е "Добре ли е колата". Поне така разказва история, публикувана в Jalopnik. Не можем да обвиним джаз музиканта в неадекватност: Miura е красив и секси автомобил, който си струва всяка стотинка и всяка емоционална реакция. За първи път Miura вижда света в Женева през 1966 г. и оттогава, автомобилната индустрия не е същата. За времето си това е най-бързата производствена кола, която с появата си завинаги променя правилата на играта в автомобилното строителство. И за това сме ѝ благодарни. Снимка: Getty Images
Lamborghini Miura

Когато Майлс Дейвис чупи крака си в катастрофа, докато шофира своето Lamborghini Miura, първият въпрос, който задава, е "Добре ли е колата". Поне така разказва история, публикувана в Jalopnik. Не можем да обвиним джаз музиканта в неадекватност: Miura е красив и секси автомобил, който си струва всяка стотинка и всяка емоционална реакция. За първи път Miura вижда света в Женева през 1966 г. и оттогава, автомобилната индустрия не е същата. За времето си това е най-бързата производствена кола, която с появата си завинаги променя правилата на играта в автомобилното строителство. И за това сме ѝ благодарни.