Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

София вече има линейка за недоносени бебета

Линейката е дарение от Аксон България, които представляват компанията-производител на млека за кърмачета и малки деца Milupa Снимка: webcafe.bg
Линейката е дарение от Аксон България, които представляват компанията-производител на млека за кърмачета и малки деца Milupa

Центърът за спешна медицинска помощ в София вече ще разполага с линейка за недоносени бебета - първата специално оборудвана със собствен кувьоз кола на "Спешна помощ" в България.

Линейката е дарение от Аксон България, официален партньор на компанията-производител на млека за кърмачета и малки деца Milupa.

Новата линейка ще може да се използва както за нуждаещите се деца от София, така и за цялата страна.

Всяко десето дете в България се ражда недоносено, а тези новородени имат нужда от специални медицински грижи и проследяване от широк спектър специалисти - невролог, кардиолог, ортопед, офталмолог, УНГ, пулмолог и други.

Един от най-големите проблеми при тях е транспортът им от една болница в друга, посочи националният консултант по неонатология проф. д-р Боряна Слънчева.

"В областта на неонатологията започваме годината с нещо добро. Линейката не е просто мечта, а необходимост. Трябва да се продължи реализирането на проекта за развитие на спешната помощ и едно от нещата, за които трябва да се работи е такива реаномобили да се осигурят поне в големите центрове, какъвто е София", каза зам.-министърът на здравеопазването Ваньо Шарков при представянето на дарението.

"Мисията на нашата компания е да помагаме в грижата за малките деца чрез хранене. Недоносените деца се кауза и ние обръщаме голямо внимание на този проблем. Горди сме,че можем да помогнем на децата в България и региона. Бихме искали да даваме пример и ежедневно да подпомагаме родителите и медицинските специалисти, ангажирани с проблемите на недоносените бебета", каза Стелиос Теодоридис, регионален търговски мениджър "Основни пазари" на компанията Milupa.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените