Playboy отново прави революция в медийната индустрия, само че сега спира да публикува снимки на изцяло голи жени. 89-годишният създател и главен редактор на мъжкото списание Хю Хефнър обяви, че налага нова линия на еротични и предизвикателни фотоси на жени. Това е част от цялостен редизайн на изданието, замислен преди месец.
Според Хефнър в интернет вече има толкова много порнография и достъпна голота, че интересът към покупката на такива списания намалява. Тиражът на "Плейбой" се сви от 5.6 милиона бройки през 1975 г. до около 800 000 сега.
Изпълнителният директор на списанието Скот Фландърс коментира, че Playboy е „задминато" от промените, за които се е борило през годините. „Битката е спечелена. Вие сте на един клик разстояние от всякакво порнографско или сексуално съдържание, всичко, което въображението ви може да поиска - и то напълно безплатно", коментира той.
Интернет сайтът на списанието също постепенно премахва изцяло голите снимки, тъй като няма как да ги споделя в социалните мрежи, основно Facebook.
В историята си списанието е публикувало интервюта с Фидел Кастро, Мартин Лутър Кинг и Джон Ленън, както и множество статии, обсъждащи сериозни обществени теми, с което придоби не само обществена, но и политическа тежест.