Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Мрежата на A1 се срина

От компанията също уточниха, че изпитват технически проблеми Снимка: iStock
От компанията също уточниха, че изпитват технически проблеми

Мрежата на A1 претърпя срив, който доведе до редица затруднения за потребителите.

В социалните мрежи клиенти на телекома споделят, че не могат да извършват обаждания и не могат да се свържат с други потребители на A1. От компанията също уточниха, че изпитват технически проблеми.

Трудности има както в набирането от други оператори към A1, така и от A1 към A1.

От A1 посочват, че има проблем и с изпращането и получаването на SMS-и в страната.

Няколко часа след сигнала за проблема от мобилния оператор обявиха, че мрежата е възстановена и посъветваха клиентите си да рестартират устройствата си, за да могат отново да провеждат разговори и да използват мобилните си данни. 

В съобщение до медиите от А1 заявиха, че ще компенсират клиентите си независимо дали са срещнали неудобства при използването на мрежата днес. Потребителите, които са останали без достъп до услугите си, ще получат неограничени минути за разговори и мегабайти за сърфиране в интернет.

Компенсацията ще важи за един месец и може да бъде заявена през Моят А1. 

Припомняме, че на 25 април срив се случи и в мрежата на Vivacom. Тогава потребители започнаха да докладват за проблеми още от 9:00 сутринта, като последва и потвърждение от телекома. Поетапно мобилните услуги бяха възстановени.

Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) поиска от мобилния оператор вътрешна проверка, която да изясни причините за инцидента. Резултатът трябва да е наличен в рамките на максимум седем работни дни.

Как целият Иберийски полуостров остана без ток - четете тук:

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените