Уестърн сериалът "Deadwood" се завръща в ефира на HBO, но под формата на филм.
Новината, че проектът най-накрая е одобрен съобщи програмният директор на HBO Кейси Блойс в сряда.
Очаква се снимките да започнат през октомври. Целта е премиерата да бъде през пролетта на 2019-а.
Сериалът "Deadwood" имаше 3 сезона и общо 36 епизода преди да приключи през 2006-а. Оттогава насам феновете му настояват за още истории и желанието им най-накрая ще стане реалност.
Шоуто разказва за малка общност през 70-те години на XIX в., която се разраства до цял град - едноименният Дедууд. В актьорския състав влизат Иън Макшейн, Тимъти Олифант и Моли Паркър.
По думите на Блойс е било "логистичен кошмар" да се синхронизират графиците на всички актьори, за да станат възможни снимките, но за продукцията най-накрая има зелена светлина.
Това е добра новина както за актьорите, така и за феновете на сериала. Но за един друг актьор последните дни определено са неприятни.
Джош Дюамел ("Трансформърс", сериалът "Лас Вегас") се е разделил с приятелката си - мексиканската актриса и певица Ейса Гонсалес.
Петмесечната връзка приключва заради "натоварения работен график" на двамата и разминаване в гледните им точки за това как романсът трябва да продължи.
45-годишният Дюамел започна да се среща с 28-годишната Гонсалес след като миналата година се раздели с певицата Фърги, от която има четиригодишен син. Слуховете са, че актьорът все още не може да преживее раздялата с Фърги и това е повлияло на новата му връзка.
Дано му мине бързо, а дотогава за утеха може да се любува на красиви жени по страниците на календари.
Pirelli обявиха, че моделът Джиджи Хадид ще е част от календара им за 2019 г.
Концепцията на следващия календар на компанията за автомобилни гуми е Хадид, Мисти Копланд, Летисия Каста и Джулия Гарнър да се появяват на страниците му като "жени, които играят ролята на персонаж от филм".
Това ще е първият календар на Pirreli, заснет от фотографа Албърт Уотсън, който редовно снима за Vogue.
Календарът на бранда е известен не само с популярните лица по страниците си, но и с това, че бива подаряван на клиенти и знаменитости.
Той се появява всяка година между 1963-1974 г. "Съживен" е отново след десетгодишна пауза и оттогава насам се е превърнал в ежегодна традиция.
Вижте задкулисно видео за снимките на тазгодишното издание: